Mahdollinen vakuusmaksu?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 31 katselukertaa

Hei!

Olen viimeaikoina harkinnut tilaavani uuden puhelimen ja liittymän kuukausimaksulla. Minua kuitenkin on askarruttanut, että tuleeko minun maksaa mahdollisesti jonkinlainen vakuusmaksu, koska minulla on kohta noin 3 vuotta vanha luottohäiriö merkintä, joka on jo kyllä maksettu? Haluaisin myös tietää, että tuleeko minun asioida kyseisen asian takia soneran liikkeessä, vai tuleeko minun soittaa asiakaspalveluun?

1 kommentti

Hei Needlebite! Luottotiedot tarkistetaan, kun tilaus on tehty, jonka jälkeen luotonvalvontamme päättää mahdollisesta ennakkomaksusta. Voit tehdä tilauksen Sonera Kaupassa tai pirauttaa maksuttomaan myyntipalveluumme 0800 133133.

Vastaa