Matkapuhelinlaskussa epäselvyyttä

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei,

Matkapuhelinlaskussani (laskunnro 11333096003) on laskutettu kaksi Soneran/Telefinlandin verkkoon 8.8-9.8 soitettua puhelua, vaikka puhepaketissa olisi ollut vielä puheminuutteja jäljellä eikä kyseessä ole palvelunumeroon eikä yritysnumeroihin soitetut puhelut.

Luin Soneran järjestelmävirheestä, joka tapahtui juuri noihin aikoihin ja saldolaskurini näyttikin aluksi, että olisin soitoillani ylittänyt puhepaketin minuutit, mutta tämä virhe korjaantui kyllä sittemmin. Mutta puhelinlaskuuni oli tullut tuo edellä mainitsemani epäselvyys. Laskutukseen en saanut varattua soittoaikaa, kun kaikki ajat ovat varattuja enkä ehdi jonottamaan puhelimitse asiakaspalveluun.

Yst. terv. Anne

1 kommentti

Hei anneleinonen!

Ajalla keskiviikko 7.8 klo 13 - torstai 8.8 klo 22:00 matkapuhelinlaskutuksessa on tuplaantuneita tapahtumia, jotka ovat vaikuttaneet saldotietoihin uusimalla laskullasi.

Vika koskee kotimaan puheluita, palvelupuheluita, puheluita Suomesta ulkomaille sekä normaalihintaisia tekstiviestejä. Saldopalveluissa vika-aikana soitetut puhelut ja lähetetyt tekstiviestit näkyvät virheellisesti laskullasi moninkertaisina. Tästä syystä laskullasi on veloitettuja puheluita ja viestejä vaikka pakettisi ei ole ylittynyt.

Laskuilla olleet virheelliset tapahtumat tullaan hyvittämään automaattisesti seuraavalla laskulla.

Jos kumminkin haluat todentaa että saat hyvityksen seuraavalla laskullasi, voimme siirtää tuon saamasi uusimman laskun maksupäivää maksutta siihen saakka kunnes olet saanut seuraavan laskusi jossa tuo hyvitys näkyy.

Vastaa