Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Tauto47_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Miksi Puhe100 liittymää laskutetaan vaikka käyttö alle rajan

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Osaisiko Sonera selittää, miksi tammi-helmikuun laskussani veloitetaan puhepaketin ylitystä 42 min vaikka puheaikaa Soneran liittymiin on käytetty vain 1 h 30 min? Pakettiin sisältyy 100 min eli 1 h 40 min.
Myös tekstiviesteistä Soneran liittymiin on veloitettu vaikka niitä on 3 kpl (sisältyy 25 kpl).
Veloitettavat summat ovat pieniä, mutta kysyn tätä periaatteesta.

terv Soile
1 vastaus
Henry_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 380 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Tauto!

Eli sinulla on liittymässäsi vanha paketti, joka erottelee soitot soneran ja telefinlandin liittymiin/ muihin liittymiin/ soneran yritysnumerot. Tosiaan soneran ja telefinlandin liittymiin on käytetty 1h 30min, mutta pakettia kuluttaa myös soitot muihin liittymiin.

Tekstiviesteistä on mennyt veloitus sen takia, kun liittymällä ei ole tekstiviesti pakettia. Suosittelen liittymän päivittämistä:) tämän hetken tarjonnan löytää täältä:http://www.sonera.fi/sopiva?someid=Some3827
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessahttp://www.sonera.fi/asiakastuki/ . Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palveluhttp://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut