Missä laajakaistani viipyy ?

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Jaahans mistäs sitä aloittaisi ! Tilasin yli 2vk. sitten laajakaistan , jossa luvattiin toimittaa 14vrk:ssa . Olisi mukava saada tietää , että onko edes tulossa ? Tilaustani tehdessä lopussa sanottiin vaan , että kiitos tilauksesta ! Luvattiin ottaa yhteyttä sähköpostilla tai tekstiviestillä , kun liittymä on kytketty ! Haluaisin saada jonkun näköisen vahvistuksen , että olenko yleensä saamassa laajakaistaa !
P.S Odottavan aika on pitkä !

1 kommentti

Jos sinulla on Soneran asiakasnumero, lisää se käyttäjätunnuksesi tietoihin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) ja voin tarkistaa mikä tilausta viivyttää. Ilmoita tähän ketjuun kun olet asiakasnumerosi lisännyt. Vaihtoehtoisesti voit lisätä liittymänumerosi ilman väliviivaa.

Vastaa