Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MINTTU65_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Motorola Vip 1903

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei, tilattiin sonera viihde ja asennuksen jälkeen selvisi vasta, ettei digiboksi sisällä kovalevyä. Tilattiin uusi digiboksi ja samalla myös tuo langaton systeemi. Saimme toisen digiboksin ja vahingossa toisen modeemin jonka tilalle sitten lähetettiin tuo langaton systeemi eli zap. Mutta digiboksi ei anna vieläkään tallentaa kovalevylle. Missä vika? Digiboksi on Motorola Vip 1903. Onkohan meillä asetukset jotenkin pielessä?
4 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei MINTTU65,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Olitteko saaneet tai tilanneet myös kovalevyn? Tuohon 1903 digiboxiin ei kovalevyä saa asennettua. Mutta lisääthän tuon asiakasnumeron niin selvitetään asiaa.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
MINTTU65_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei, asiakas numero on lisätty tietoihin. Tarkennuksena vielä, että ensin meille tuli inteno DG301 ja Motorola VIP 1853. Tällöin selvisi, että digiboksissa ei ole kovalevyä ja tilasimme kovalevyllisen digiboksin ja langattoman lähettimen. Kun paketti saapui niin siellä oli sisällä edelleen inteno DG301 ja Motorola VIP 1903. Yhteyden ottojen jälkeen selvisi, että pakettiin oli tullut vahingossa langattoman lähettimen tilalle modeemi ja taas jäimme odottaamaan seuraavaa pakettia. Nyt paketissa oli tosiaan tuo inteno zap ja saimme modeemista signaalin langattomaksi olohuoneeseen. Mutta eli meillä on siis edelleen väärä digiboksi ilmeisesti?
Tällä hetkellä meillä on 2x modeemia inteno DG301, yksi digiboksi Motorola VIP 1853 ja yksi Motorola VIP 1903 ja langaton lähetin inteno zap. Laite vuori kasvaa mutta tallennus ei vain onnistu kovalevylle 😞
Viihde paketti asennettiin heinäkuussa mutta jäimme juuri samaan aikaan lomille ja laitteet laitettiin vasta elokuussa toimintaan palattuamme lomilta. Siitä asti olemme painineet tämän ongelman kanssa. Toivottavasti nyt sitten saataisiin kaikki toimimaan niinkuin olemme halunneet ja palautettua ylimääräisiä laitteita teille takaisin. Edellisestäkin netti yhteydestä meillä on teidän 4Gmodeeni täällä. Alkaa kaapit pursuamaan teidän laitteita 😄
Joonas-_
Vakiokalustoa ☆☆
  • 0 custom-general.kudos
  • 307 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi MINTTU65!

Tietoa en tuosta kiintolevyn tilaamisesta löytänyt, automaattisesti se ei digiboksin kanssa tule. Asiasta kannattaa olla puhelimitse yhteydessä ihan asiakaspalveluun, jos se on tilauksen yhteydessä pakettiin pitänyt kuulua.

Ylimääräiset viihdelaitteet tulee palauttaa yhteystietojen kera osoitteeseen:
Itella Logistics Oy
E-varasto / Sopimustunnus 628184
Satamatie 37
37800 Toijala

Palautus on maksuton.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/ Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy -palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
MINTTU65_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilaus on tehty teidän myyjän kautta mutta täytyy olla sitten yhteydessä asiakaspalveluun.
Tämän osion uusimmat keskustelut