Vikailmoitus tehty lauantaina, asia otettu tutkintaan (tekstiviestin mukaan) sunnuntai-aamuna. Sen jälkeen on ollutkin hiljaista...
Jonkunlaista vastetta odottaisin supportilta.
A
missäs päin? kun meinaan itelläkin ollu netti poikki tosta asti
A
Itäisellä Tampereella.
A
SteelyDan: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilan ja vastata sen perusteella Koti TV toimintaaan liittyen. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
Nilvio: Tekemäsi vikailmoitus meni asentajalle ja yhteyden katkeamisen syyksi löytyi maakaapelissa oleva vika. Nyt liittymäsi ADSL-yhteyden arvot on hyvät.
Nilvio: Tekemäsi vikailmoitus meni asentajalle ja yhteyden katkeamisen syyksi löytyi maakaapelissa oleva vika. Nyt liittymäsi ADSL-yhteyden arvot on hyvät.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.