Netti kuollut lauantaista 9.4. lähtien

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Vikailmoitus tehty lauantaina, asia otettu tutkintaan (tekstiviestin mukaan) sunnuntai-aamuna. Sen jälkeen on ollutkin hiljaista...

Jonkunlaista vastetta odottaisin supportilta.

3 kommenttia

missäs päin? kun meinaan itelläkin ollu netti poikki tosta asti 😕
Itäisellä Tampereella.
SteelyDan: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa laajakaistaliittymäsi tilan ja vastata sen perusteella Koti TV toimintaaan liittyen. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

Nilvio: Tekemäsi vikailmoitus meni asentajalle ja yhteyden katkeamisen syyksi löytyi maakaapelissa oleva vika. Nyt liittymäsi ADSL-yhteyden arvot on hyvät.

Vastaa