Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jonttu123_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Netti pätkii jatkuvasti, modeemina zyxel p660hn-t1a

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ollut sama liittymä vähän yli vuoden, aikaisemmin ei pätkinyt juurikaan, mutta kesän aikana on ollut välillä jatkuvaa. Kokeilin resetoida modeemin mikä tuli liittymän mukana ja mennä sinne modeemin nettisivuille mistä näkisi jotain asetuksia, mutta vakio admin salasana 1234 ei kelvannut vaikka resetoin modeemin muutamaan otteeseen. Pätkimistä tuntuu olevan eniten silloin kun käytössä on useampi tietokone, esim toinen piuhan päässä ja toinen wlanissa, tai molemmat wlanissa niin netti pätkäisee välillä muutaman minuutin välein. Mitä suosittelette tekemään?
5 vastausta
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Jonttu123,

Painoitko reset painiketta pohjassa noin 15 sekunnin ajan? Jos tuo resetointi ei auta, etkä edelleenkään pääse modeemin hallintapaneeliin käsiksi, niin modeemissa voi olla vikaa. Toisen modeemin testaamista omassa liittymässäsi kannattaa kokeilla.

Jos ongelma ei poistu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Jonttu123_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt resettaus onnistui, mutta siitä ei netin pätkimiseen ollut hyötyä, yhteys katekeilee jatkuvasti edelleen. Mistä tälläinen voi johtua?
Jalmar1_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 219 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei, Jonttu123!

Tältä istumalta on kyllä hankala arvuutella mistä moinen vika voi johtua, tuollainen vika voi johtua useasta eri asiata.

Suosittelen sinua tekemään ylläolevan ohjeen mukaan vikailmoituksen, näin saamme sinulta enemmän tietoa ongelmasta ja itse ongelman asiantuntijan käsittelyyn. 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Akipe_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sama modeemi. Samat ongelmat. Netti pätkii vaihtelevin väliajoin. Uusi modeemiko sitä pitäisi itse ostaa, että tietäisi johtuuko siitä?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Akipe,

Ei välttämättä tarvitse uutta modeemia ostaa. Modeemia kannattaa ensisijaisesti testata toisella liittymällä. Toinen vaihtoehto on testata omassa liittymässä toista modeemia. Toisen modeemin voisi saada esim. kaverilta lainaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu