Nettiarkiston tarjous

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Minulle tulee tietokoneen aukasun yhteydesä Soneran Nettiarkiston tarjous jossa väitetään, että olen sen tilannut.

En ole sitä tilannut, haluaisin sen tarjouksen poistettavaksi.

Tiedän kyllä, että puhelimitse asiakaspalveluun saisin sieltä puhelimen numeron josta voisi pyytää tarjouksen poistamisen. Minulla on kuulo ongelmia, en oikein pysty puhelimitse asioita hoitaa ja sitäpaitsi puhelut ovat maksullisia. Mielestäni ei ole oikein, että joutuisin maksamaan tarjouksen poistamispyynnön koska en ole tarjousta pyytänyt.

Kysyisinkin, että miten tämän voisi hoitaa esim. sähköpostin kautta.

2 kommenttia

Hei patelius2,

Epäilen että olet jossain vaiheessa ottanut nettiarkiston itsellesi ns. kokeiluversiona? Nyt kun kokeiluaika on ohitse, pyytää ohjelma siirtymään maksullisen versioon. Ohjelmaa emme pysty etänä koneeltasi poistamaan joten sen joudut tekemään itse.

-Nettiarkiston poistaminen onnistuu windows käyttöjärjestelmässä klikkaamalla vasemmasta alakulmasta "käynnistä"-valikkoa (tai windows kuvake) ja valitse Ohjauspaneeli.
- Ohjauspaneelista löydät "lisää/poista sovellus" tai "hallitse sovelluksia" kuvakkeen.
- Tuplaklikkaa kuvakkeesta ja etsi listalta "sonera nettiarkisto" ja valitse se aktiiviseksi.
- Paina yläreunasta "poista" nappulaa jonka jälkeen ohjelman poisto alkaa.
- Noudata poisto-ohjelman antamia ohjeita mikäli sellaisia näytölle annetaan.

Jos tarvitset enemmän tukea ohjelman poistamiseksi, kannattaa pyytää paikanpäälle apua esim. Helpson-palvelusta.
Kiitos ohjeista, tarjous poistui.

Vastaa