Nettiliittymä (valokuitukaapeli /Vdsl2) ei toimi

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei,

Viime viikon torstaina avattu taloyhtiön nettiliittymä toimi iltapäivällä hetken, mutta illalla se lakkasi toimimasta, mistä lie syystä!?

Monta keinoa on jo kokeiltu mm. uudelleen käynnistämistä, piuhojen tarkistusta ym. mutta silti modeemi näyttää "punaista valoa" internet-yhteyden kohdalla.

Mistähän mahtanee vika johtua? Onko (Telewell) laitteesta vai verkkoyhteyksistä?
Osoitteessa Mannerheimintie 170.

Yt. Jutta

1 kommentti

Hei juttaA

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää.

Vastaa