Hei,
Viime viikon torstaina avattu taloyhtiön nettiliittymä toimi iltapäivällä hetken, mutta illalla se lakkasi toimimasta, mistä lie syystä!?
Monta keinoa on jo kokeiltu mm. uudelleen käynnistämistä, piuhojen tarkistusta ym. mutta silti modeemi näyttää "punaista valoa" internet-yhteyden kohdalla.
Mistähän mahtanee vika johtua? Onko (Telewell) laitteesta vai verkkoyhteyksistä?
Osoitteessa Mannerheimintie 170.
Yt. Jutta
A
Hei juttaA
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.