No HEI Sonera

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Maksattaako Sonera tarjoukset vanhoilla asiakkailla??
Olen ollut Soneran laajakaista, kaapelitv ja puhelin asiakas n. 9 vuotta nyt (siis kaikkien palvelujen asiakas, puhelin ollut paljon pitempääkin), tällä hetkellä minulla on nopein laajakaista jonka saan asuinpaikkaani eli 24/1 (todellisuudessa n. 10-14 on nopeus.) maksan yhteydestä n. 54 € kuukaudessa, lisäksi talossani on soneran kaapeli tv josta maksan vuosi maksua n. 90 € vuodessa ja lisäksi kanavapaketti maksut n 24 € kuukaudessa. Yritykselläni on soneran liitymällinen puhelin josta on laskut joka kuukausi 70-110€ kuukaudessa. Eli maksan soneralle joka kuukausi n 140-180€ kuukaudessa..
Ja sitten millaisia kampanjoita Soneralla on vanhoille asiakkaille nopeudennosto 4€/kk, no en saa nopeampaa osoitteeseeni ei koske siis minua. Ja virusturva on jo ollut aina olemassa kevyt sellainen..
Tuplakaistan saisin jos olisi nyt käytössä hitaampi nopeus, eli ei koske minua.
TV kanavia en tarvi lisää nyt näkyy maikkarin kanavat ja discoverychannel kanava paketit jossa on jokaiselle jotain, eli ei siis etuja minulle. Puhelimesta puhumattakaan ja sen eduista.. Niin toki tulihan soneralta 40€ lahjakortti keväällä sen käytin laajakaista laskuun eli melkein sain yhden kuukauden ilmaiseksi..

Olisiko nyt aika alkaa jo pitämään huolta vanhoista asiakkaisra Sonera?? Onko juuri totta ettei esim tuplakaistaa saa vanha asiakas joka on maksaa jo yli 50€ kuukaudessa laajakaistasta????
Olisi kiva joskus kun olisi mahdollisuus samoihin tarjouksiin mitä uusille asiakkaille..

3 kommenttia

sonkala kirjoitti:

Olisiko nyt aika alkaa jo pitämään huolta vanhoista asiakkaisra Sonera?? Onko juuri totta ettei esim tuplakaistaa saa vanha asiakas joka on maksaa jo yli 50€ kuukaudessa laajakaistasta????
Olisi kiva joskus kun olisi mahdollisuus samoihin tarjouksiin mitä uusille asiakkaille..


Kiitos palautteestasi 🙂 Jos sinulla on maksiminopeus, joka on saatavilla osoitteeseesi, ei tuplakampanjaa pysty silloin valitettavasti hyödyntämään.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Sonera-asiantuntija kirjoitti:
[quote="sonkala":xggs573s]
Olisiko nyt aika alkaa jo pitämään huolta vanhoista asiakkaisra Sonera?? Onko juuri totta ettei esim tuplakaistaa saa vanha asiakas joka on maksaa jo yli 50€ kuukaudessa laajakaistasta????
Olisi kiva joskus kun olisi mahdollisuus samoihin tarjouksiin mitä uusille asiakkaille..


Kiitos palautteestasi :) Jos sinulla on maksiminopeus, joka on saatavilla osoitteeseesi, ei tuplakampanjaa pysty silloin valitettavasti hyödyntämään.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu[/quote:xggs573s]

Jopas se naurattaa asiakaspalvelijaa... kyllä ketuttaa kun ei saa etuja/tarjouksia tännekkään!
sonkala kirjoitti:
Maksattaako Sonera tarjoukset vanhoilla asiakkailla??

TV kanavia en tarvi lisää nyt näkyy maikkarin kanavat ja discoverychannel kanava paketit jossa on jokaiselle jotain, eli ei siis etuja minulle. Puhelimesta puhumattakaan ja sen eduista.. Niin toki tulihan soneralta 40€ lahjakortti keväällä sen käytin laajakaista laskuun eli melkein sain yhden kuukauden ilmaiseksi..

Olisiko nyt aika alkaa jo pitämään huolta vanhoista asiakkaisra Sonera?? Onko juuri totta ettei esim tuplakaistaa saa vanha asiakas joka on maksaa jo yli 50€ kuukaudessa laajakaistasta????
Olisi kiva joskus kun olisi mahdollisuus samoihin tarjouksiin mitä uusille asiakkaille..


TeliaSonera MAKSATTAA tarjoukset vanhoilla asiakkaillaan joille ei ole tarjolla mitään etuja. ADSL kuukausimaksu 79,90e ja nettitikusta 12,90e/kk päälle. Ja EI MITÄÄN HYÖTYÄ edes lahjakortista. 40euron hyvitystä ei annettu kuukausimaksuun useistä eri pyynnöistä huolimatta!!!!

TeliaSonera myös maksattaa vanhoilla asiakkailla verkon purkukustannukset. Kauempana kaupungista sijaitseva samanlainen keskitinalue oli hinnoiltaa 3 vuotta sitten kalliimpi. Nyt viimeisen vuoden aikana tämän purettavan alueen keskihintoja on korotettu lähes 100% ja jätetty kaikkien uusien ja vanhojen asiakkaiden tarjousten ulkopuolelle. Viereisellä säilytettävällä alueella vastaava ADSL maksaakin enää vain 39,90 eur/kk
Monopoliasema pitää yhtiön vielä jaloillaan muutaman vuoden näillä alueilla, toivottavasti ei yhtään pidempään.

Vastaa