Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Nurminen_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Nopeuden noston kesto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Vaihdoin eilen 1 mbit nopeudesta 2 mbit:iin, ja asiakaspalvelun henkilö kertoi nopeuden muuttuvan viim. eilisiltana, mutta vielä tälläkin hetkellä local area connectionsissa nopeus näyttää olevan 100.0 mbps, eli ei näytä vieläkään nopeus nousseen.

Onko jotain toimia mitä minun itseni pitäisi tehdä? Olen sammuttanut modeemin useamman kerran, mutta muutosta ei tapahdu (tuo modeemin sammuttaminen oli ainoa ohje mitä myyjä minulle antoi). Olivatko myyjän puheet jälleen kerran perinteisen yltiöoptimistisia, eli nopeuden nostoa, kuten kaikkia muitakin Soneralta tilattuja palveluja, saa odotella viikkotolkulla?
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tuo 100 mbps tarkoittaa verkkokortin nopeutta, jonka se pystyy maksimissaan toteuttamaan tiedonsiirrossa. Normaalisti 1M -> 2M nopeuden nosto tapahtuu vuorokauden kuluessa ja muutoksen valmistuttua sinulle pitäisi tulla tekstiviestitse kuittaus.

Jos olet kyseisen kuittauksen jo saanut, suosittelen mittaamaan yhteyden nopeuden "Ohjeet ja vinkit" -sivustomme ohjeiden mukaisesti.

T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut