Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66689
Kirjoituksia 180046

Onko tämä hyvää asiakaspalvelua??



Onko tämä hyvää asiakaspalvelua??

tryke_
Uusi jäsen
Viestejä 2 kpl

Onko tämä hyvää asiakaspalvelua??

1/2
Vaihdoin vanhasta Sonera liittymästä uuteen Sonera-näppärään. Myyjä olisi voinut katsoa milloin edellinen laskutuskausi päättyy ja laittaa uuden alkamaan vasta siitä Mutta ei. Minulle tuli lasku vanhalta laskutuskaudelta 10.1.-9.2. Ja koska uusi laitettiin alkamaan heti eli 6.2. niin siitä oli lätkaisty kuukausimaksu(14,90) kolmelta päivältä tähän samaan. Eli päällekkäisyyttä rutkasti. Tästä ei tule kuin vihaiseksi itselleen ja myyjille, jotka tällaista tekevät.
Vastaa
0 tykkäystä
1 vastaus

Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
Vanhan Palstan telialainen
Viestejä 1 396 kpl

2/2
Hei tryke! Olen samaa mieltä, että tässä tapauksessa muutos olisi kannattanut ajoittaa laskutusjakson alkuun ja myyjän olisi tämä pitänyt huomata.

Voidaan tehdä niin, että vähennät uuden paketin maksun 14,90€ laskun loppusummasta. Hyvitän sen täältä käsin kokonaisuudessaan. Maksettavaksi jää siis 29,18€. Toivottavasti tämä sopii.
Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.