Outoa

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

hei suoritin soneralaajakaista tilauksen eilen puhelimitse ja sitä ennen olin yrittänyt kaksi kertaa netin kautta tilata laajakaistaa jolloin tilaus epäonnistui molemmilla kerroilla ja tänä aamuna minulle tuli kännykkään viesti että laajakaistayhteys asennetaan 15.11.2011 klo 12:00-16:00 ja myöhemmin tänää minulle soitettiin niistä kahdesta epäonnistuneesta tilauksesta ja selitin että hoidin tilauksen eilen puhelimitse ja hetki tämän puhelun jälkeen minulle tuli viesti numerosta 15051 jossa luki "Hei! Olitte tilannut verkkokaupastamme laajakaistan, mutta tilaaminen edellyttää 18 vuoden ikää. Tilausta ei voi toimittaa. T. Sonera" miksi minulle tulee tälläinen viesti jos olen kerran tilauksen tehnyt jo ja ikääkin löytyy peräti 19 vuotta.

2 kommenttia

Asiakastiedoissasi näkyy laajakaistatilaus, jossa laajakaistan arvioitu asennusaika on 15.11.2011 eli vastaa kertomaasi. Verkkokaupassa tekemäsi tilaukset ovat päätyneet virheeseen ja niistä on todennäköisesti vain lähtenyt ilmoitus normaalia myöhemmin. En tiedä mistä tämä varsinaisesti johtuu, mutta voisin olettaa, että verkkokaupassa on ollut tapahtumahetkellä jotakin ongelmia.

Nyt kuitenkin näyttäisi siltä, että tilauksesi etenee normaalisti. Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
hyvä kuulla että tilaus etenee normaalisti oudosta viestistä huolimatta! odotan innolla että pääsen käyttämään tilaamaani laajakaistaa

Vastaa