Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Dienekes74_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Puhelinmyynnin peruutus

Terve, tein uuden palvelusopimuksen Sonera Viihdepaketista. Sain sellaisen kuvan sopimusta tehdessäni, että vanha laajakaistasopimukseni olisi menemässä umpeen. Se ei kuitenkaan pidä paikkaansa.

Olen yrittänyt perua sopimusta jo kolme kertaa lähettämällä viestiä Soneran asiakaspalveluun (Omat Sivut-sivujen kautta). Mitään ei ole tapahtunut asian suhteen. Haluan perua tekemäni sopimuksen. Tein sopimuksen 9.9.2011 ja kuten olen sanonut olen lähettänyt perumisilmoituksen jo kolmesti. Älkää vaan sanoko, että ette ole saanut yhtään viestiä, sillä sitä olisi todella vaikea uskoa. Mikä maksaa kun ei peruutus onnistu?

Olen ollut Soneran asiakas monen vuoden ajan ja en haluaisi katkaista asiakkuutta tämän johdosta.
9 vastausta
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera Viihdepaketilla voi useimmiten uusia sopimuksensa, vaikka vanha sopimus olisikin vielä kesken. Kahta sopimusta samalta liittymällä ei voi olla voimassa, joten vanha loppuu (vaikka olisi kesken) ja uusi alkaa. Voin toki katsoa sopimuksesi tilannetta, jos lisäät Profiiliisi asiakasnumerosi. Jos olet lähestynyt meitä lähettämällä Palvelupyynnön Omien Sivujen kautta, otamme toki sinuun yhteyttä, kunhan Palvelupyyntö tulee käsittelyyn. Tällä hetkellä Palvelupyynnöissä on hieman ruuhkaa ja näin ollen käsittelyaika on pidempi. Pahoittelut siitä.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Dienekes74_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

1. Onko se asiakasnumero sama puhelinlaskuissa ja nettimaksuissa? En löytänyt nettimaksuja, mutta vanha puhelinlasku löytyi, josta löytyi asiakasnumero.
2. Tein uuden sopimuksen 9.9.2011. Sopimuksen voi peruttaa 14 päivän sisällä sopimuksen tekohetkestä. Jos nyt käy niin että asiakaspalvelu ottaa yhteyttä vasta viikon päästä, niin miten sen peruutuksen käy? Olenhan tehnyt peruutuksen 14 päivän sisällä. Eihän se minun vika ole jos asiakaspalvelussa on ruuhkaa.

Minun ns. entistä sopimusta oli vielä jäljellä ensi kesään asti. Sain puhelimitse sellaisen käsityksen että sopimus loppuisi vuodenvaihteessa.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Asiakasnumero on sama, jos sekä puhelinliittymän että laajakaistan omistaja-asiakas on sama henkilö. Sopimuksen peruutus onnistuu kyllä, sillä olet laittanut Palvelupyynnön 14 vrk sisällä. Ruuhka ei missään nimessä ole peruutukselle este tai asiakkaan vika.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Dienekes74_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Profiili päivitetty asiakasnumeron kera. Toivottavasti numero oli oikein.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Asiakasnumerosi Profiilissa on liian lyhyt. Käythän korjaamassa sen, niin pääsen katsomaan asiakastietojasi. Kiitos.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera
Dienekes74_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Korjattu, nyt pitäs olla oikein.
Anni_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 749 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Asiakastietojemme mukaan liittymälläsi on tällä hetkellä voimassa Viihdepaketti-kampanja. Laittamasi peruutuspyyntö ei ole vielä tullut käsittelyyn. Niinamarin mainitseman ruuhkan vuoksi käsittelyssä on viivettä. Tällä hetkellä käsittelemme noin viikon vanhoja pyyntöjä, joten sinuun ollaan varmasti pian yhteydessä puhelimitse. Silloin voimme tehdä muutoksia liittymäsopimukseesi.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Dienekes74_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Terve,

Peruutus onnistui. Mutta nyt kysyisin että onhan ne lähetetyt laitteet palautuneet Soneralle takaisin? En käynyt ko. laitetta noutamassa postista, joten posti on varmaan palauttanut tuotteen takaisin. Kysyn tätä sen vuoksi, ettei jää mitään epäselvää tämän peruutuksen ja laitteen palautuksen suhteen.
Niinamari_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1473 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Hei, kyllä, laitteet ovat palautuneet meille takaisin. Hyvä, että asia on nyt hoidettu. Mukavaa syksyn jatkoa sinulle!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista, http://www.facebook.com/sonera