Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Sami86_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Purkuilmoitus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Terve,

sain teiltä purkuilmoituksen ja maksoin avoinna olevan summan 16.10. Ajattelin tilapäisesti suljetun liittymän avautuvan viimeistään tänään, koska laskujen rekisteröityminen kestää 2-3 arkipäivää. Katsoin tänään laskuarkistoa, koska liittymä ei ollut vielä avautunut, niin siellä näkyy 21.10 (tänään) tullut lasku (eräpäivä 7.11) maksetuksi 16.10, mutta avoinna olevasta laskusta olisi tuon uuden laskun verran maksamatta. Soitin asiakaspalveluunne (klo 15:17) ja selitin hyvinkin monta kertaa asiani tarkalleen, mutta reilun 20 minuutin keskustelun jälkeen tulos olikin hyvin typerryttävä; "no jos maksat sen avoinna olevan summan ja 30 euroa, niin avataan pikana liittymä". Yritettiin vielä kääntää asiakkaan viaksi, että järjestelmänne on heittänyt maksusuoritukset minne sattuu, voin osoittaa, että olen antamillanne tiedoilla maksanut laskuni.

Saiskohan noi laskuosoitukset kuntoon?

Kiitos!
3 vastausta
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Sami86! Täältä löytyi merkintä, että viitteen tilalla olisi käytetty asiakasnumeroa, jonka vuoksi maksu on kohdistunut väärälle laskulle. Tarkistatko vielä tuon maksussa käyttämäsi viitteen verkkopankistasi?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Sami86_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Viitenumero on sama mikä laskussa mainittu, eli 3143 07410 91098.
Marjaana_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 198 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kiitos! Nyt ei puhelimessa oltu tarkkoina kun selitit asiaa, pahoittelut tästä, ihan selkeä hommahan tämä oli. Asia on nyt korjattu ja sinulle jaa avoimiksi 7.11. sekä 10.11. erääntyvät laskut. Meille maksamasi summa on nyt käytetty pelkästään jo erääntyneisiin laskuihin. Maksun kohdistamisessa menee hetki ja se näkyy Omilla sivuilla viiveellä.

Kun suoritus on kohdistettu ja erääntyneet maksettu (myös viivästyskulut), niin liittymä aukeaa automaattisesti.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu