Purkuilmoitus


Miksi minulle tuli purkuilmoitus vaikka olen sopinut laskuistani Sergel perinnän kanssa? Pitääkö minun maksaa Sergel laskun lisäksi soneran tuo 111 e lasku? Voisiko purkua siirtää kuukaudella?

10 kommenttia

Hei Pinkku26!

Perinässä tehdyt maksusopimuset eivät vaikuta liittymän irtisanomiseen ja sopimuksen purkuun. Mikäli saamasi lasku on avoimena Soneralle, tulee se toki maksaa normaalisti. Perintään siirtyneet laskut tulee sitten maksaa Sergelille. Sopimuksen purkua ei ole mahdollista siirtää vaan sinun kannattaakin hoitaa maksut mahdollisimman pian ajantasalle.
No eilen maksoin soneran ja sergelin laskut, koskakohan tieto näkyy omilla siviulla?
Kunniamerkki +14
Pinkku26 kirjoitti:
No eilen maksoin soneran ja sergelin laskut, koskakohan tieto näkyy omilla siviulla?


Yleensä laskut kirjautuvat n. parin-kolmen pankkipäivän viiveellä.
Moi Pinkku26,
Suoritukset siirtyvät pankilta yrityksen järjestelmiin muutaman päivän viiveellä mutta huominen itsenäisyyspäivä ja viikonloppu vaikuttavat tässä myös, eli pyhäpäivinä ja viikonloppuisin ei siirtoja pankista yrityksille tapahdu. Tämän vuoksi kirjautumiseen tulee ikävä kyllä menemään enemmän kuin muutama päivä.
Pinkku26: Juuri noin, kuten kjns jo kirjoittikin. Maksu kirjautuu parin pankkipäivän viiveellä.
Voit toki lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) niin voimme tarkastaa tilanteen Soneran maksujen osalta. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Ensi viikon alussa maksut pitäisivät meidänkin tiedoissamme olla ajan tasalla.
Minullahan on tiedoissa asiakasnumero, omilta sivuilta katsoin niin jotain laskuja on rekisteröitynyt. Haluaisinnyt vain tietää, että mikä on laajakaistani tilanne, että vieläkö on suljettuna maksamattomien laskujen suhteen?
Hei Pinkku26,

Laajakaistasi on vielä suljettuna avoimien laskujesi vuoksi. Kun kaikki erääntyneet on näkyy hoidettuna, voidaan laajakaistaliittymäsi avata.
Purkuilmoitus on vielä voimassa? Harmi, kun olisin loput maksanut tammikuun alussa. No täytyy odotella alkuviikkoon ja kokeilla soittaa aspalveluun sitten.
Anteeksi nyt vielä, minulta puuttuu 28 e siihen, että laajakaistani aukeais?
Hei Pinkku26,
Ota yhteyttä Asiakaspalveluun p. 020017000, asia selviää varmasti soittamalla.

Vastaa