Puuttuva tilausvahvistus

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 4 katselukertaa

Minulle soitettiin soneran asiakaspalvelusta, että haluanko nostaa 10mb internettini 24mb internettini. Halusin nostaa internettini nopeutta. En kuitenkaan saanut tilauksestani tilausvahvistustan sähköpostiini. Voisitteko ystävällisesti lähettää tilauksestani tilausvahvistuksen uudestaan antamaani sähköpostiin, jos vain on mahdollista.

Ystävällisin terveisin
Sami Antero Ikonen

1 kommentti

Tilaus on sulkeutunut tänään ja muutosvahvistus lähetetty sinulle postitse, joten saat sen todennäköisesti huomenna.

Foorumille ei julkisesti saa laittaa yksilöintitietoja. Oletkin lisännyt asiakasnumerosi käyttäjätietoihisi, josta me ylläpitäjät tarvittaessa sen näemme.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa