Sähköiset tiedotteet virheellisesti roskapostikansiossa?

  • 11 December 2014
  • 0 kommenttia
  • 1 katselukerta

Saamme asiakkailtamme ajoittain ilmoituksia, että Soneralta lähetetyt sähköiset tiedotteet ovat ohjautuneet asiakkaan sähköpostilaatikossa virheellisesti roskapostikansioon.

Mikäli et ole saanut asiakastiedotteita tai sähköpostilaskua vähään aikaan, kannattaa tarkistaa sähköpostilaatikon roskapostikansio. Useimmiten virheellisten ohjausten taustalla ovat sähköpostipalveluntarjoajan tekemät tekniset muutokset roskapostisuodattimessa.

Sähköpostitse lähetetty lasku on luettavissa myös Omien Sivujen laskuarkistossa.
Lisää @sonera.com ja @teliasonera.com sallituiksi osoitteiksi

Suosittelemme kaikkia ilmaissähköpostipalveluita käyttäviä asiakkaitamme tarkistamaan, että Soneran lähettävät osoitteet @sonera.com ja @teliasonera.com ovat määritelty sähköpostipalvelussa sallituiksi osoitteiksi.

Näin muutat Gmailin roskapostisuodattimen asetuksia:

1. Klikkaa Luo suodatin -linkkiä, joka löytyy pääsivun oikeasta ylälaidasta Verkkohaku-napin vierestä.
2. Lisää lähettäjä-kenttään yksitellen osoitteet: @sonera.com, @teliasonera.com ja klikkaa Seuraava vaihe -napista.
3. Rasti ruutuun Älä koskaan siirrä roskapostiin -kohdassa ja hyväksy klikkaamalla Luo suodatin -nappia.


Näin muutat Hotmailin roskapostisuodattimen asetuksia:

1. Klikkaa Hotmailin oikeasta ylänurkasta ”Asetukset”, ja valitse avautuvasta valikosta ”Lisää asetuksia”.
2. Valitse ”Turvalliset ja estetyt lähettäjät”.
3. Valitse ”Turvalliset lähettäjät”.
4. Lisää ”Turvalliseksi merkittävä lähettäjä tai toimialue” -kenttään yksitellen osoitteet: @teliasonera.com ja @sonera.com

T. Sonera asiantuntijat

0 vastausta

Ei vielä vastauksia. Ole sinä ensimmäinen ja vastaa, kysy tai kommentoi!

Vastaa