Sähkökatkos

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Alueellamme oli viime viikolla sähkökatkos sen jäljiltä extra toimii/ei toimi/toimii/ei toimi, eli hermot meinaa mennä.

Tein vikailmoituksen viime viikolla, asiakastunnus XXXXXXXX.

1 kommentti

TPN: Vikailmoituksesi on käsittelyssä Vikapalvelussamme. He ovat sinuun yhteydessä, kun vikailmoitus on käsitelty.

Poistin viestistäsi liittymätunnisteesi.

Voisit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

Vastaa