Alueellamme oli viime viikolla sähkökatkos sen jäljiltä extra toimii/ei toimi/toimii/ei toimi, eli hermot meinaa mennä.
Tein vikailmoituksen viime viikolla, asiakastunnus XXXXXXXX.
A
TPN: Vikailmoituksesi on käsittelyssä Vikapalvelussamme. He ovat sinuun yhteydessä, kun vikailmoitus on käsitelty.
Poistin viestistäsi liittymätunnisteesi.
Voisit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
Poistin viestistäsi liittymätunnisteesi.
Voisit lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero). Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.