Showtime ja Star HD:nä

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olenko ymmärtänyt oikein, että Mix-paketin Showtime ja Star saadaan 24.4. lähtien HD-tasoisena? Hyviä uutisia, jos saamme lisää teräväpiirtoa!

5 kommenttia

Kyllä opineli, olet ymmärtänyt täysin oikein 🙂
Lisätietoa tästä ja monesta muusta muutoksesta löytyy verkkosivujemme Ajankohtaisista.
Loistavaa. Showtime on laadukas elokuvakanava, joten taidan pysyä jatkossakin Mixin tilaajana.
opineli: Nyt on todella harmillisia uutisia. Olin ymmärtänyt asian, kuten sinäkin, että ko kanavat muuttuvat HD kanaviksi. Nyt ei kuitenkaan ole niin.
Eli jatko onkin niin, että katsoaksesi näitä kanavia, sinulla tulee olla HD tasoiset laitteet, mutta itse kanavat eivät ole HD:na.
Olen todella, todella pahoillani, että annoin sinulle väärää tietoa asiassa!
Todella harmillista ja hieman käsittämätöntä sinänsä: hieman kuin Ferrariin laitettaisiin mopoauton moottori.
Haluaisin kysyä miksi HD-digiboksin tarpeesta Arte-, Showtime- ja Star-kanavien suhteen informoidaan asiakkaita melko heikosti?

1) Kanavapakettien esittelyssä kerrotaan että näistä vain Arte vaatii HD-boksin ja linkityksen.
2) Kanavapaikat-sivulla ei kerrota että yksikään vaatisi HD-boksin, vaikka sellaiset muut kanavat
on kuitenkin sivulle merkitty. 3) MIX-paketin kanavien valinnassa ei kerrota että Arte tai Showtime
vaatisivat HD-boksin. Staria ei minulla siellä näy.

Vastaa