Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
kimeeri_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera Kodin Netti

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi,

mulla on tällä hetkellä käytössä 10Mbit/s-valokuitu. Taloyhtiö teki sopimuksen Soneran kanssa Soneran Kodin Netti-liittymästä, johon tahtoisin vaihtaa (sama nopeus, hinta puolet halvempi kuin mitä nyt maksan). Mitä toimenpiteitä tässä tarttee asian eteen tehdä? Onko vaihto ees mahollista? Meneekö modeemi vaihtoon?

kiitos!
3 vastausta
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kimeeri! Normaalisti sopimus päivitetään automaattisesti halvempaan taloyhtiösopparin myötä eli asiakkaan ei tarvitse tehdä mitään sen suhteen. Tsekkasin tilanteen antamasi asiakasnumeron perusteella ja näyttäisi siltä ettei taloyhtiösopimus ole vielä astunut voimaan tai sitten tiedot eivät ole päivittyneet järjestelmiimme. Millaista tietoa olet taloyhtiöltäsi saanut?
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
kimeeri_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Juu, taloyhtiöltä tullut tieto että vasta huhtikuun alussa astuu voimaan tää diili - ihan etukäteen vaan lähdin selvittelemään. Kiitos vastauksesta!
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ok, tämän vuoksi tieto ei vielä täältä löytynytkään. Jos haluat varmistaa, että homma on ok, niin laitatko vaikka Facebookin kautta yksityisviestiä sitten huhtikuussa. Sitä kautta asia on helpompi hoitaa, kuin näin julkisella keskustelupalstalla 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut