Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
masamasa_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera Viihde iOS-sovellus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

en pääse kirjautumaan Sonera Viihde iOS-sovelluksella palveluun. Olen kokeillu useamman kerran, ja tarkistanut sekä tunnuksen että salasanan. Samoilla kirjautumistiedoilla pääsen kyllä sisään www-käyttöliittymällä. iOS-versio on 6.1 (10B144), ja puhelin iPhone 4.

Useimmilla kerroilla saan ilmoituksen "The request timed out.". Toisinaan taas sovellus palaa kirjautumissivulle, eikä ilmoita mitään.

T. Masa
56 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4488 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Elorju kirjoitti:
Siellä 2 tiliä. Toinen minun (pääkäyttäjä) ja toinen vaimon lisäpostilaatikko. Olen liittänyt omaan kaiken mahdollisen.


Oletko liittänyt laajakaista liittymäsi? Joka oli tunnuksella esimerkiksi matti-2?
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Elorju_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 23 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo sillä liitetty. Aikaisemmin olen mennyt tuolla esim. matti-9:llä. Nyt kokeilin tuolla toisella tunnuksella mikä on ns. melkein sama kuin laajakaistatunnus ja eri salasana niin nyt pääsin tuohon valikkoon missä on myös Sinera Viihde netissä ym kuvakkeet. Kiitoksia kärsivällisyydestä. Ehkä tämänkin voisi tehdä helpommaksikin. This case is end...
olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4488 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Elorju kirjoitti:
Joo sillä liitetty. Aikaisemmin olen mennyt tuolla esim. matti-9:llä. Nyt kokeilin tuolla toisella tunnuksella mikä on ns. melkein sama kuin laajakaistatunnus ja eri salasana niin nyt pääsin tuohon valikkoon missä on myös Sinera Viihde netissä ym kuvakkeet. Kiitoksia kärsivällisyydestä. Ehkä tämänkin voisi tehdä helpommaksikin. This case is end...


Minä olen samaa mieltä että voisi Sonera helpottaa... Tai luoda paremmat ohjeet... Jaa ohjeet mitä sivulla on muillekin... jos joku kyselee 😄 ...
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
ENQVOL-3_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
Täällä on sama ongelma kuin niin monella muullakin. Olen luonut tunnukset ja liittänyt siihen laajakaistan ja viihdepalvelu. Siinäpä se sitten onkin. Tunnuksilla ei pääse mihinkään tai pääsee weppiselaimella sisään, mut sovellukset ei toimi kännyn androidissa, eikä wlani ipodissa. Mitä pitäs tehdä et toiimii?
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ENQVOL-3,

Olethan luonut itsellesi jo Sonera Tunnuksen?

Sonera Tunnus luodaan pankkitunnistautumisen kautta ja pääset luomaan sen Omien sivujen kirjautumissivuillaolevan "Luo uusi tunnus tai vaihda salasana verkkopankkitunnuksillasi"-linkin kautta.

Kun olet luonut tunnuksen, niin kirjaudu sillä Omille sivuille.

Kun olet Omilla sivuilla, niin näet linkin "Sonera Viihde netissä ja mobiilissa" Tutustu palveluun veloituksetta.". Klikkaa tuosta niin pääset tilaamaan mobiiliviihdettä käyttöön.

Saat sähköpostiisi aktivointilinkin, jonka kautta pääset luomaan itsellesi mobiiliviihteen käyttäjätunnuksen ja salasanan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
ENQVOL-3_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Joo olen tehnyt omat tunnarit, mut tollaista kohtaa ei siellä ole koskaan ollut viimeisen viikoaikana jolloin olen sitä koettanut. Tänään se on sinne ilmaantunut. En tiedä mitä olette tehneet, mut vosihan nämä asiat toimia ilman tälläistä kyselyä ja urputusta ihan vain automaattisesti.

Tuossa mainitaan että tutustuminen on 0€ / 6kk. Pitääkö se lopettaa ennen tuon jatkumista vai pitääkö se uusia kun muuttuu maksulliseksi? Tuota asiaa kun ei mainita, pitää vain sokeesti hyväksyä.
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ENQVOL-3,

Hyvä homma että oli tullut näkyviin. Siellähän sen automaattisesti yleensä pitäisi olla, mutta joskus noissa on jotakin häiriöitä ollut. Eikä niitä toki pitäisi kyllä olla.

Kanavapaketti on tosiaan 6 kuukauden ajan se 0 euroa ja kanava jatkuu tuon jälkeen toistaiseksi voimassaolevana sen hetkisen hinnaston mukaisella hinnalla. Eli jos kanavaa ei halua jatkaa, niin se kannattaa päättää esim. omien sivujen kautta, ennen kuin tuo tarjousaika on ummessa.

Jos kanavaa haluaa jatkaa, niin meiltä voi aina kysäistä jos olisi jotain jatkotarjouksia voimassa. 6 kuukauden päähän ei vielä tiedä mitä kaikkea siellä tarjolla on 🙂
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut