Sonera Viihde taloyhtiömme muutostöiden jälkeen?

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei! Toivon nyt saavani tyhjentävän vastauksen kysymykseeni: Kaskenpolttajantie 4, 33960 PIRKKALA aikoo uudistaa kiinteistömme tv-palvelut 3.6.2013 alkaen. -Säilyyko reilu vuosi sitten hankkimani Viihde-/koti-tv-palvelu vai onko minun irtisanottava se. EN halua missään tapauksessa mitään uusia kanavapaketteja, nykyinen Viihde riittää, jolloin voin tehdä tallennuksia mieleni mukaan ja katsella niitä haluamanani ajankohtana. Mainoksissa ei nimittäin mainita mitään Sonera Viihteestä tai Koti-tv.stä, tyrkytetään vain irrallisia kanavapaketteja, joita en siis halua. -Onko Sonera siis aikeissa lopettaa Koti-tv:n ja Viihteen nykymyodossaan 3.6. alkaen. Jos näin on, tulen irtisanomaan sopimukseni tuonnempana.
Terveisin
Paavo Kapanen, Kaskenpolttajantie 4 B 42, 33960 PIRKKALA
paavo.kapanen@suomi24.fi

4 kommenttia

Hei Ensio59,

Olikohan tuo tiedoite tullut kiinteistönne kautta vai onko kyseinen tiedoite tullut mahdollisesti meiltä? Kerrottiinko tiedoitteessa tarkemmin mistä muutoksesta oli kyse?

Kuulostaa kyllä hieman siltä että muutos tapahtuisi Kaapeli-TV palveluissa? Puhuttiinko tiedoitteessa kaapelikortista tai oliko muita viittauksia Kaapeli-TV palveluihin?

Mikäli muutos koskee Kaapeli-TV palveluita, niin se ei vaikuta Viihdepalvelun toimintaan. Eli niin kauan kun taloyhtiössä tehtävä muutos ei koske nettiyhteyksiä, niin muutokset eivät vaikuta Viihdepalveluun.

Viihdepalvelua emme ole lopettamassa.
Hei Marko! Muutos taloyhtiömme kaapeli-tv-palveluissa 3.6. oli kysymykseni aiheena, aloite siihen on siis tullut taloyhtiöltämme. Samassa kirjeessä myös selitetään, että Elisan kautta tilatut palvelut lakkaavat toimimasta yo. päivänä, koska kiinteistö on sopinut Soneran kanssa niiden uusista järjestelyistä, ja että vuokraan sisältyvät Sonera Kaapeli-TV:n peruskanavat ovat asukkaille ilmaisia. Joten onko niin, että koska jo olen valmiiksi Soneran asiakas, voin pitää nykyiset Viihde- ja Koti-TV-palvelut, vai miten..? Lisäksi kirjeessä ilmoitetaan, että ´teknisellä muutoshetkellä kiinteistömme tv-lähetyksiin tulee noin 1-2 tunnin mittainen katkos, minkä jälkeen tv-kanavat ovat haettavissa uudestaan digibokseihin tai -televisioihin´. Joten voinko luottaa, että säilyn automaattisesti Soneran asiakkaana ja löydän muutostöiden jälkeen uudet kanavat, ja että Koti-tv sekä viihde toimivat normaalisti, samoin kuin tietokoneeni, koska koko paketti kuuluu yhteen..
T. Paavo
Hei Ensio59,

Muutos tapahtuu siis Kaapeli-TV:n puolella.

Tämä muutos ei vaikuta tilaamaasi Viihdepalveluun, vaan se toimii jatkossakin samaan tapaan kuin on tähänkin asti toiminut. Eli asiakkuus jatkuu normaalisti.
Hei, Marko! kiitos asiallisista vastauksistasi. Nyt voin olla rauhallisin mielin ja odottaa uusien yhteyksien asennuspäivää 3.6. Hienoa, että ei tarvitse irtisanoa tai muuttaa mitään, kun kaikki on toiminut tähänkin asti hienosti.
Paavo

Vastaa