Sonera Viihdepaketti pätkii ja on hidas

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kun käynnistän niin antaa virheilmoitusta 711 ja parin uudelleen yrityksen jälkeen se pamauttaa kanavat näkyviin. sitten kun yritän painaa esim. Ohjelmakirjastoa niin saan odottaa vastausta napin painamiselle noin 30 sekuntia - 3 minuuttia (ellei tule esimerkiksi virheilmoitusta 610, 611, tai 616).

Olen kyllä palautellut tehdasasetusta ja softaa digiboxista. ja reititintä myöskin.

Voisitko vielä kertoa miten tämän palvelun tulisi oikein toimia käytännössä siis. Kuuluuko tämän todella olla näin jumissa ja onko normaalia uudelleen käynnistellä silloin tälllöin aina välillä?

3 kommenttia

Hei Raapi

Digiboksin ja modeemin uudelleenkäynnistystä voi joutua tekemään ehkä noin kerran viikossa mikäli internet tai Viihdepalvelun käytössä on ongelmia. Mikäli modeemia tai digiboksia joutuu käynnistämään useita kertoja viikossa tai jopa päivässä niin jossain on silloin ongelmia.

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan, miltä liittymäsi näyttää. Olethan liittänyt digiboksisi modeemiin ihan suoralla verkkokaapelilla ilman mitään lisälaitteita?
Lisäsin asiakasnumeron.

Ja kyllä olen liittänyt digiboksini modeemiin ihan suoralla verkkokaapelilla ilman mitään lisälaitteita.

edit. Ajattelin kokeilla uudestaan tuota ohjelmakirjastoa mutta parin minuutin jälkeen kuva jäätyi ja teksti ruudulla kehoitti käynnistämään ohjelman uudelleen. Sammutin koko laitteen toistaiseksi.
Hei Raapi

Linjanopeudet näyttävät tännepäin ihan hyvältä mutta Viihdepalvelussa on ollut virheilyä. Modeemisi on varmaan kytketty alkuperäisellä pakkauksen puhelinkaapelilla kiinni rasiaan? Jos on, suosittelisin tässä tapauksessa jättämään asiasta vikailmoituksen. Voidaan siten paremmin arvioida jääkö vika laitteisiin vai itse linjaan.

Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.

Vastaa