Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Metsontassu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera laskuttaa liikaa vanhoilta asiakkailta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ei ole ensimmäinen kerta kun Sonera laskuttaa liikaa vanhoilla sopimuksilla.

Nyt tarjotaan uutta laajakaista+Sonera viihde pakettia hintaan 39,90 ja lisäksi tallentava digiboxi
kun minä maksan aina vaan samaa 64,85/kk prkl. Liittymä 24 mb, mutta eihän se toimi edes sillä nopeudella.

Tosiaan. Aikoinaan valitin samasta asiasta (ilman Viihdepaketti), ja sainkin takautuvasti laskutuksessa. Viimeksi uhkasin vaihtaa operaattoria, niin heti lasku oikaistiin usemmamalle kuukaudelle. Minäkin olisin nyt saamassa parin kuukausien ilmaiset kk-maksut.

Soneran kanssa täytyy olla tarkkana. Itse pitää vaatia, muuten rahastetaan liikaa vanhoilta. Eikä sinne kannata edes soitella. Huonoin puhelinpalvelu. Pompotellan sinne sun tänne.
1 vastaus
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Metsontassu

Vilkaisin hinnoitteluasi ja sinun(kin) laajakaista + viihdepaketti maksaa tällä hetkellä 39,90e/kk. Lisäksi sinulla on myös MTV3-Total maksuTVpaketti mistä tulee oma maksu 24,95e/kk jolloin kokonaishinta on 64,85€/kk.

Ikävä kuulla että olet saanut huonon kokemuksen asiakaspalvelustamme ja sinut on jouduttu ohjaamaan asiakaspalvelijalta toiselle. Tietyissä asioissa on kuitenkin aina parempi että asiantunteva henkilö hoitaa asiasi kerralla kuntoon!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut