Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Supi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera viihteen digiboksi ei lataa :(

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei, tänään tuli postiin digiboksi ja modeemi, asensin ne ja modeemi ja nettiyhteys toimii, mutta digiboksi ei ala lataamaan.. palaa yksi valo vihreänä. missäköhän mättää.. vielä niin hölmö kysymys että kuuluuko modeemin ethernet ja internet valojen vilkkua kokoajan? käytössä ollut mokkula niin en tiedä tästä modeemista.. 🙂 kiitos- Suvi :laajakaista no. 346-536281
3 vastausta
olkitu
Kunniajäsen
  • 730 custom-general.kudos
  • 4490 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Modeemin valot vilkkuu kun dataa siirtyy modeemista internettiin ja toisinpäin. Jos siis internettiä / Sonera Viihteen digiboksia käytä, niin valot saattavat vilkahtaa satunnnaisesti.

Digiboksiin siis syttyy vihreä valo kun on päällä. Punainen valmiustilassa. Varmista että olet kytkenyt televisioosi oikein, oikealla kaapelilla. (ja ovat ehjät).
Onko heikko matkapuhelimen kuuluvuus? Mittaa matkapuhelinverkon kuuluvuuksia Cellmapper-sovelluksella, saatavilla täältä ja ohje .
Supi_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Siis, se alkulataus, kun laitan ensimmäisen kerran päällle digiboksin. pitäisi viisi vihreää valoa tulla kun valmis mutta tuossa palaa vain yksi. Eilisestä asti palanut yksi vihreä valo, piuhat on kyllä oikein ja luulisi olevan ehjät kun justiin lähetitte ne meille. mitä teen, hermo menee.. suvi
Kalle-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 312 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Supi,

Muuttuuko 2. pallo keltaiseksi tai punaiseksi ja tuleeko jotain virheilmoituksia näkyviin? Voisit käydä lisäämässä asiakasnumerosi tietoihisi niin tarkistetaan, että liittymä on kunnossa.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut