Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
tanjah_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Sonera viihteen uusi "vanha" asiakas

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mitenköhän se nyt menikään ? Puhelimitse tilasin tarjotun laajakaista päivityksen ja samalla tein päätöksen viihde paketista.
Toisin kuin yleensä suostuin samantien paketin tilaajaksi, yleensä tarkastelen tilannetta netissä ajankanssa.
Luvattua vahvistusta tilauksesta ei kuulunut, laitteet kuitenkin tuli jo viikon sisällä...
Siitä soittamaan asiakaspalveluun (omalla kustannuksella) ja kyselemään tilaussopimuksen perään...
Sain sähköpostiin muutaman päivän kuluttua siitä ...
Netissä pakettiin kuuluu tallentava digiboxi 500 G levyllä, puhelimessa ei...
Luvattiin että voi tallentaa vaikka kaikkia kanavia yhtäaikaa.. Kun ei voi tallentaa kuin muutamaa...
Lisäksi oli kuulemma sovittu Viasat paketista, (itse en muista) joka 0 € ens.kk sitten maksullinen , ei palvele tarpeita... ei mitään jota katseltaisiin meidän taloudessa. Missään nimessä en olisi tilannut itse...
Itsellä tällähetkellä toinen maksullinen kortti käytössä, vastaavia kanavia valittavana vain Mix M paketissa, joten lisämaksua tiedossa...
Siis mikään tähän mennessä ei ole parantunut... Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua ?
2 vastausta
tanjah_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Niin eikä siinä vielä kaikki , sovittu paketti 44.95/kk ja netinkautta 39.90...

Miksi näin ?
En pyytänyt palvelua, sitä tarjottiin ja silti maksan kalliimman hinnan...
Olisiko nyt paikallaan purkaa kaupat ja tehdä uudet netin kautta itsekseen ?
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei tanjah,

Ja pahoittelut viivästyneestä vastauksesta! Tarjoukset netissä ja puhelimessa eivät aina kohtaa mutta voisitko lisätä asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään tarkistamaan tilanne.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut