Sonera viihteen uusi "vanha" asiakas

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Mitenköhän se nyt menikään ? Puhelimitse tilasin tarjotun laajakaista päivityksen ja samalla tein päätöksen viihde paketista.
Toisin kuin yleensä suostuin samantien paketin tilaajaksi, yleensä tarkastelen tilannetta netissä ajankanssa.
Luvattua vahvistusta tilauksesta ei kuulunut, laitteet kuitenkin tuli jo viikon sisällä...
Siitä soittamaan asiakaspalveluun (omalla kustannuksella) ja kyselemään tilaussopimuksen perään...
Sain sähköpostiin muutaman päivän kuluttua siitä ...
Netissä pakettiin kuuluu tallentava digiboxi 500 G levyllä, puhelimessa ei...
Luvattiin että voi tallentaa vaikka kaikkia kanavia yhtäaikaa.. Kun ei voi tallentaa kuin muutamaa...
Lisäksi oli kuulemma sovittu Viasat paketista, (itse en muista) joka 0 € ens.kk sitten maksullinen , ei palvele tarpeita... ei mitään jota katseltaisiin meidän taloudessa. Missään nimessä en olisi tilannut itse...
Itsellä tällähetkellä toinen maksullinen kortti käytössä, vastaavia kanavia valittavana vain Mix M paketissa, joten lisämaksua tiedossa...
Siis mikään tähän mennessä ei ole parantunut... Mitenköhän tähän pitäisi suhtautua ?

2 kommenttia

Niin eikä siinä vielä kaikki , sovittu paketti 44.95/kk ja netinkautta 39.90...

Miksi näin ?
En pyytänyt palvelua, sitä tarjottiin ja silti maksan kalliimman hinnan...
Olisiko nyt paikallaan purkaa kaupat ja tehdä uudet netin kautta itsekseen ?
Hei tanjah,

Ja pahoittelut viivästyneestä vastauksesta! Tarjoukset netissä ja puhelimessa eivät aina kohtaa mutta voisitko lisätä asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin päästään tarkistamaan tilanne.

Vastaa