Soneran asiakastiedote Nelonen paketin hinta muuttuu 1.10...

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Tervehdys, posti toi asiakastiedotteen, jossa opastetaan uusimaan Nelonen-pakettia osoitteesta http://www.sonera.fi/nelonenpaketti, mikäli haluaa säilyttää paketin ja vielä vanhalla hinnalla. No sivuille sitten, osoite muuntuu muotoon http://www.sonera.fi/tutustu+ja+osta/tv ... 29150914:s.

Tältä sivulta klikkailua kohtaan jossa Nelonen Pro EXTRA, joka onkin vain uusille asiakkaille, sopimusehdoissa " Tarjous ei koske tarjousaikana irtisanottuja ja samalle asiakkaalle uudelleen tilattuja kanavapaketteja" . Mistään tuolta sivulta en löydä linkkiä josta olemassa olevan tilauksen voi uusia. Omien sivujen kautta ei pysty tilausta uusimaan.

Mielelläni ottaisin tuolla sivustolla näkyvän tarjouksen, jossa 2 ensimmäistä kuukautta olisi ilmaista (paketin kokonaishinta siis 299), mutta ilmeisesti vanhat asiakkaat eivät ole uuden veroisia, koska tarjoukset eivät koske meitä.

Onko ainoa mahdollisuus uusia Nelonen-kanavapaketin tilaus siis asiakastiedotteessa kirjattuun 0200 17000 puhelinnumeroon soittamalla?

1 kommentti

Hei keskari64!

Kyseinen tarjous koskee myös nykyisiä asiakkaita. Jos Omien Sivujen kautta tarjouksen "lunastaminen" ei jostain syystä onnistu niin Asiakaspalvelun kautta se sitten saadaan viimeistään voimaan. Kannattaakin olla yhteydessä joko maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme 0800 133 133 (ma-pe klo 8-20, la 9-16.30). Tilauksen voi tehdä myös Omien Sivujen chatissa tai sitten Facebookin kautta yksityisviestillä. Tätä kautta tarvitsisimme syntymäaikasi varmistuksena ja sitä kun ei kannata julkisesti ilmoittaa, niin suosittelen ehdottomasti jotain noista edellä mainituista vaihtoehdoista.

Vastaa