Soneran ja Elisan mokkula on hieno keksintö, mutta ei DNA

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Mokkulayhteys on asiaa.

Minulla ei ole kiinteäälaajakaistaa koska liikun paljon enkä halua sitoa liittymää yhteen paikkaan.

Mokkulalla olen ollut netissä mitä oudoimmissa paikoissa ja aina on netti toiminut.

Minulla on Elisan verkon 21 Mbps ilman rajaa ja Soneran 2 GB rajalla varamokkula.

Soneran yhteys toimii aina moitteettomasti kuten Elisakin. Mobiiliverkko on mainio keksintö.

Soneran 2GB kaista ei myöskään maksa paljoa, vain 6 €, joten se on hyvä 4G-päämokkulan rinnalle varaliittymäksi erillisellä 3G-perusmokkulassa. Mutta DNA on huono mokkula, koska se ei toimi kun mennään kaupungin ulkopuolelle, minä en dna:ta enää hanki. Vain Elisa ja Sonera mokkulat ovat asiaa.

Käytän mokkulayhteyttä jopa museossani.

museomies

2 kommenttia

Hei museomies!

Kiitokset hyvästä infosta. Mukava kuulla että olet tyytyväinen ja palvelu toimii kuten pitääkin!
Soneran mokkula toimii myös Pohjois-Suomessa hyvin. Spotify soi mukisematta vaikka Nuorgamissa. Nyt tosin siellä Elisakin toimii, mutta paljon huonommin. Jos matkustaa paljon, Sonera on korvaamaton apu. Elisa toimii myös melko hyvin, mutta katveita... Sonerallakin on katveita eli siksi kaksi liittymää, joku niistä varmasti toimii.

Tulevaisuudessa pitää vaihtaa 10 GB dataliittymään Soneralla, kun dataa on sen verran paljon.

DNA ei toimi taas juuri missään.

Vastaa