Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Wezcu80_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 70 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotify Premium 6kk ilmaisasiakasetu. (Ratkaistu)

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sain sähköpostilla tuollaisen 6kk ilmaisetuviestin ja aktivoin sen omilla sivuilla, milloin saan tunnukset spotifyyn?

Edit: Tuli jo, ei ongelmia.
11 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Wezcu80!

Tunnusten aktivoitumisessa oli pientä viivettä, mutta hyvä mikäli olet ne saanut!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Azazello_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kysytäänpä tässä samassa ketjussa, kun asia koskee samaa. Eli miten tuo Spotifyn aktivointi käytännössä tapahtuu? Itseltä kun löytyy jo ennestään Spotify-tunnarit. Ilmoitetaanko johonkin Spotify-tilini ja sitä kautta aktivoidaan 6 kk ilmaisjakso vai saanko esim. jonkun koodin sähköpostiin?

Nimim. odottelen vahvistusta
Jalmar1_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 219 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Azazello,

Se riippuu vähän onko sinulla Spotify Premium meidän kautta vai oletko hommannut sen jostain muualta.

Käytännössä jos haluat vanhan Spotify tilisi siirtää meille, niin sen tulee siirtohetkellä olla Free tilinä.

Asiakaspalvelun kautta onnistuu varmasti helpoiten.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
sera_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,
lähetettiin Spotify Premium 6 kk ilmaistarjous -pyyntö tiistaina 18.2. eikä tunnusta ole edelleenkään tullut, missähän kiikastaa?
Kiitos vastauksesta!
Henry_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 380 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Sera!

Laitatko tulemaan tarkemmat inffot joko puhelinpalvelun tai sitten Facebookin kautta(linkki allekirjoituksessa), niin pääsemme katsomaan tarkemmin missä tunnukset on jumissa:)
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessahttp://www.sonera.fi/asiakastuki/ . Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palveluhttp://www.twitter.com/sonera_palvelu
Jxxx_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Tilasin viikko sitten Kodin Netti Perus -laajakasitaliittymän ja sen yhteydessä minun olisi pitänyt saada 6 kk Spotify Premium käyttöoikeus. En ole kuitenkaan saanut mitään tietoa Spotifyn aktivoinnista tai edes laajakaistaliittymän sopimusta. Liittymä on kuitenkin avattu ja siihen liittyen olen saanut tekstiviestin, muuta en. Osaatteko sanoa millon saan Spotifyn tunnuksen ja saanko lainkaan varsinaista laajakaistaliittymän sopimusta missään muodossa?
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi Jxxx! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan mikä siellä on tilanne, kiitos!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Jxxx_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Johannes kirjoitti:
Moi Jxxx! Lisäätkö asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan mikä siellä on tilanne, kiitos!


Moi,

En ole saanut asiakasnumeroa. Omilla sivuilla ja tekstiviesteissä on ilmoitettu ainoastaan laajakaistaliittymän numero, ja lisäsin sen profiiliin asiakasnumero-kohtaan.
Johannes_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1396 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei taas Jxxx! Lisäätkö liittymänumeron ilman väliviivaa tai välilyöntiä. Nyt siellä näkyy ainoastaan alkuosa 346.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut