Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
petterimanty80_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Spotifyn päivittäminen, miten?

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei. Irtisanoin aiemman premium tilaukseni, jotta saan käyttööni laajakaistaan kuuluvan 1/2-vuoden maksuttoman premiumin. Odotin sen kuukauden, että vanha premium lakkasi toimimasta, koska se ei antanut muuttaa sitä kun oli maksettua aikaa jäljellä. Nyt teidän premium näkyy tiedoissani, että moinen lisäpalvelu on kytketty, mutta en tiedä miten saan sen aktivoitua Spotifyn päässä. Ainoa vaihtoehto päivittää palvelua on syöttää luottokorttinumero, jolloin sieltä kk-maksu varmasti veloitetaan. Miten pitää toimia?
1 vastaus
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei petterimanty80!

Spotify on sinulle tosiaan kytketty, mutta jostain syystä et ilmeisesti ole saanut aktivointilinkkiä jonka kautta tunnukset luodaan. Lähetin sinulle nyt emailitse yhteysosoitteeseesi tuon aktivointilinkin jota kautta pääset asiassa eteenpäin.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut