Suljetun liittymän avaaminen

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 14 katselukertaa

Terve, asiakasnumeroni on 3000641337. Minulla on maksamattomien laskujen vuoksi ollut liittymä suljettuna jo kolmatta päivää. Maksoin laskut ke 26.2. klo 7:00 ja nyt tänään pe 28.2. noin klo 9:45 näkyy laskuarkistossani että kaikki avoinna olevat laskut ovat maksettu. Mutta Sonera viihde ja laajapaketti ovat silti vielä suljettuina. Luin jostain viestistä täällä että niiden pitäisi aueta automaattisesti kun laskujen maksut näkyvät teillä. Kysyisin nyt kuinka nopeaa on tuo automaattisuus?

3 kommenttia

Hei MarkoMaa,

Nyt näyttäisi liittymä toimivan! Olitkin ehtinyt jo olla yhteydessä asiakaspalveluun reilu 30min sitten 🙂
Asia liittyisi samaan. Asiakasnumeroni on siis XXXXXXXXX. Maksoin 21.10. nyt yhden laajakaistamaksun ja se jo näkyy maksettuna. Vielä on yksi laajakaistamaksu maksamatta mutta olen aikoinani selvittänyt asiakaspalvelustanne että jos kaksi laskua maksamatta niin palvelu suljetaan. Onko siis näin että laajakaistaa ei avata ellei kaikkia laskuja ole maksanut pois? Pystyn maksamaan vasta huomenna 24.10. tuon laajakaistan kuin muutkin laskut. Olisiko siten mahdollista että tuon saisi nyt jo kuitenkin auki?
Moi MarkoMaa!

Kaikki eräänyneet on maksettava (=maksu näkyy meidän tilillä) ennen kuin liittymä aukeaa. Avausmaksu on silloin 15e. Jos haluat pika-avauksen, joka maksaa 30e, niin voit laskun maksettuasi ilmoittaa siitä asiakaspalveluun.

Lisäys: Olitkin jo ottanut yhteyttä aiemmin tänä aamuna. 🙂

Vastaa