Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Giva_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tilausta ei löydy

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Tein yritykselleni tilauksen uudesta puhelimesta ja liittymästä. Kävin katsomassa tilauksen seurannasta tilauksen kulkua, mutta sieltä ei löytynyt saamallani tilausnumerolla yhtään tilausta. Missä vika?
1 vastaus
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Giva! Tilausnumerolla pitäisi kyllä tietoa löytyä. Suosittelen että olet tilanteen pikaiseksi selvittämiseksi yhteydessä Yritysasiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.