Uuden reitittimen toimitus turhaan

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Terve!

Olen muuttamassa juuri eikä Sonera pysty toimittamaan koti-tv:tä enää uuteen osoitteeseen. Nyt on viimeinen kuukausi menossa nykyisessä kämpässä ja tuli juuri viesti että Sonera lähettää uuden entistä paremman reitittimen vaikka muutto on heilläkin tiedossa.

Mitä järkeä? :D

Ps. Voisiko palvelupyyntöihin lisätä kohdan "Muuta asiaa", sillä en päässyt eteenpäin kyseisen ongelman kanssa kun asia ei koskenut mitään palvelupyyntöjen ehdottamista ongelmista... Ärsyttävää 🙂

2 kommenttia

beach kirjoitti:
Terve!

Olen muuttamassa juuri eikä Sonera pysty toimittamaan koti-tv:tä enää uuteen osoitteeseen. Nyt on viimeinen kuukausi menossa nykyisessä kämpässä ja tuli juuri viesti että Sonera lähettää uuden entistä paremman reitittimen vaikka muutto on heilläkin tiedossa.

Mitä järkeä? :D


Jos noin heikosti tieto kulkee Soneran sisällä, niin ei sinun tarvitse vastaanottaa tavaraa, mitä et ole tilannutkaan. Älä lunasta lähetystä ja anna Soneran hoitaa omat sotkunsa.
Hei beach, tekniikanmuutoksen yhteydessä uusi reititin lähtee automaattisesti, muutostasi huolimatta. Tämä siksi, ettei KotiTv -palvelu tekniikanvaihdoksen jälkeen enää toimi vanhalla modeemillasi (netti toimii kyllä) vaan toimiakseen, se tarvitsee uuden reitittimen. Tietysti, jos reititin saapuu niin myöhään, ettet enää koe KotiTv -palvelua tarvitsevasi, voit toki jättää paketin noutamatta ja se palautuu automaattisesti takaisin tukkuumme.
Jos Palvelupyynnöissä ei löydy juuri sopivaa kohtaa asiallesi, voit lisätä tarkemmat tiedot "lisätiedot" -kohtaan. Kaikki Palvelupyynnöt tulevat kuitenkin Asiakaspalveluumme ja luemme toki Palvelupyynnön kokonaisuudessaan.
Ikävä kuulla, ettei KotiTv -palvelua voitu siirtää uuteen asuntoosi. Kaikesta huolimatta onnea uuteen kotiin!

Vastaa