Uudesta valokuitu laajakaistasta

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Moi,

Olen tilaamassa lähipäivinä Soneralta 100/10M valokuitu laajakaistan ja pari asiaa on jäänyt hieman epäselväksi.

1. Jos muutan nykyisestä kodistani toiselle paikkakunnalle ja Soneralla ei ole tarjota vastaavaa valokuitu laajakaistaa uuteen kotiini, niin riittääkö se 24kk määräaikaissopimuksen irtisanomisperusteeksi?
Vai joutuuko tällöin suorittamaan sopimuskaudet loppuerät kertasuorituksena?

2. ’’Nopeus on enintään mainittu maksiminopeus, mutta vähintään puolet tästä nopeudesta.’’
Jos tämä ei toteudu, niin onko se irtisanomisperuste?
Tietenkin mahdollisien ongelmien laajojen tutkimisen jälkeen.

3 kommenttia

Hei +_+
Kun otat muuttotilanteessa yhteyttä meihin, tarkastamme tapauskohtaisesti sopimuksesi tilanteen ja saatavuuden uuteen osoitteeseen. Mikäli pystymme tarjoamaan sinulle samat palvelut uudessa osoitteessa, sopimus jatkuu sellaisenaan ja jos on tarvetta tehdä muutoksia, niin niistä sovitaan tapauskohtaisesti sinun kanssasi.

Jos liittymällesi tulee vika niin siitä tulee tehdä vikailmoitus, jolloin voimme korjata tämän. Jos jostain syystä emme saa liittymääsi kuntoon, vastaamaan palvelukuvausta, niin keskustelemme siitä kanssasi erikseen ja etsimme tarvittaessa vaihtoehtoja sopimuksen jatkamiselle.

Halutessasi, voit tutustua meidän Yleiseisiin toimitusehtoihin ja Laajakaista Valokuitu -palvelukuvaukseen sivuillamme. Myös Myyntipalvelumme on käytettävissäsi ja vastaa mielellään sinua askarruttaviin kysymyksiin.
Hei,

Huomenna pitäisi tulla Soneralta asentamaan valokuitu laajakaistayhteyttä kerrostaloasuntooni ja asennus ajankohdaksi on minulle ilmoitettu vain klo 08-20, niin pitääkö mun olla koko tuo aika kotosalla odottelemassa ja päivystämässä jos asentajat haluavat tulla sisälle vai tarvitseeko minun millään tavalla välittää siitä olenko kotona vai en? Tulevatko asentajat edes sisälle asentaessaan laajakaistayhteyttä?

Kiitos vastauksesta jo etukäteen!
kentsu_00: Ei tarvitse olla kotona. Jos asentajan pitää päästä asuntoon sisälle asti, hän kyllä soittaa hyvissä ajoin ja sovitaan molemmille sopiva ajankohta. Jos mahdollista, modeemi kannattaa laittaa seinään jo aamulla.

Vastaa