Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
pekkulp_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uusi liittymä omille sivuille

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Avasin tyttärelleni matkapuhelinliittymän muutama päivä sitten. Tuleeko tämä liittymä jossain vaiheessa automaattisesti näkyviin omille sivuille, vai vaatiiko jotain toimenpiteitä? Ei ainakaan vielä näy omilla sivuilla. Liitetäänkö tämän liittymän lasku automaattisesti verkkopankkiini tulevaan e-laskuun?
3 vastausta
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei pekkulp! Pääset näkemään myös tyttäresi liittymän Omilla Sivuilla kun kirjaudut sisään Sonera Tunnuksella. Tunnuksen voit luoda kirjautumissivulla vasemmanpuoleisesta laatikosta.

Uusi liittymä on tullut automaattisesti samalle laskulle muiden liittymiesi kanssa ja lasku tulee verkkopankkiisi entiseen tapaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
pekkulp_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minna- kirjoitti:
Hei pekkulp! Pääset näkemään myös tyttäresi liittymän Omilla Sivuilla kun kirjaudut sisään Sonera Tunnuksella. Tunnuksen voit luoda kirjautumissivulla vasemmanpuoleisesta laatikosta.

Uusi liittymä on tullut automaattisesti samalle laskulle muiden liittymiesi kanssa ja lasku tulee verkkopankkiisi entiseen tapaan.


Ongelma on nimenomaan se että tyttären uusi liittymä EI NÄY omilla sivuilla lainkaan. Oma liittymä näkyy, pojan liittymä näkyy, mutta tyttären uusi liittymä ei näy!
Minna-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 2 custom-general.kudos
  • 829 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tilanne saadaan varmasti korjatuksi niin, että luot Sonera Tunnuksen uudelleen. Mikäli uusilla tunnuksilla kirjauduttuasi tyttäresi liittymä ei edelleenkään näy, palailehan täällä Palstalla asiaan.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
Tämän osion uusimmat keskustelut