Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
_Mike__
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uusi puhelin varastetun tilalle

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi.

Laitoin jo palautettakin, mutta jospa tämän kautta saisi jonkinlaisen vastauksen.

Elikkäs. Ostin toukokuussa kytkyllä iPhone 4:sen, mutta puhelin varastettiin viime perjantaina. Puhelin menee kotivakuutuksen piikkin, joten tilasin Soneralta loppulaskun. Homma sujui ilman ongelmia ja asiakaspalvelija vielä kyseli että olenko ajatellut ostaa uuden puhelimen varastetun tilalle. Sanoin että kyllä, mutta käyn ostamassa liikkeestä.

Painelin sitten liikkeeseen ostamaan uutta iPhonea. Myyjä oli halukas myymään ja laitekkin löytyi hyllystä, mutta homma tyssäsi siihen kun järjestelmä ei antanut myydä minulle luuria koska edellisen ostosta oli kulunut alle puolivuotta. Myyjä soitteli Soneralle ja sieltä luvattiin poistaa vanha puhelin rekistereistä (tjsp) jotta saan ostettua uuden tilalle. Hetkenkuluttua kuitenkin myyjälle soitettiin ja ilmoitettiin ettei se onnistukkaan. Voisin kyllä ostaa uuden puhelimen mutta saisin 100 euron sakon!?!?

Myyjä ehdotti että avataan uusi liittymä ja saisin sitten sitäkautta puhelimen. No eipäs sekään onnistunut kun järjestelmä ilmoitti että lasku erääntynyt. Onko se stana vieköön minun vika jos loppulasku edellisestä puhelimesta tulee vasta seuraavassa puhelinlaskussa? Ja aiemmat laskut on kyllä maksettu ajallaan.

Mikäli en saa ostettua uutta puhelinta niin Sonerahan on vasrmastikkin halukas purkamaan liittymäsopparini jotta voin siirtyä toisen operaattorin asiakkaaksi? Ei todellakaan kiinnosta kikkailla millään vanhalla Noksulla siihen saakka että se puolivuotta tulee täyteen.

-Mike-
2 vastausta
Luca_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 209 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei _Mike_: Tosi harmillinen tapaus, mutta eiköhän me päästä asiasta yhteisymmärrykseen. Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymätilanteesi . Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Asiakasnumerosi löytyy esimerkiksi viimeksi tulleesta laskusta. Voit myös ilmoittaa puhelinnumerosi (esim. 0401234567) ilman väliviivoja. Palataan tämän jälkeen asiaan.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan ja Ohjeet ja vinkit.
_Mike__
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Avattiin muijan nimiin halvin mahdollinen liittymä ja saatiin sitäkautta ostettua uus puhelin. Nyt toki maksellaan 1,99€ joka kuukausi turhasta.

Kiitos Sonera, hyvin te vedätte!
Tämän osion uusimmat keskustelut