Valokuidusta laajakaistaan

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Terve,

teinpä tänään muuttoilmoituksen teille ja soittelivat takaisin. Uuteen kämppään ei saa valokuitua (nyt vielä 9,90e/kk + toinen vuosi 19,90e/kk voimassa) ja tarjositte adsl -laajakaistaa hintaan 29,90e/kk.

Minkä takia en saa sitä 19,90e/kk tarjoushintaan ekaa vuotta, kuten soneran sivuilla lukee?
Pitääkö se ruveta tilamaan jollain siskon nimellä jotta saa tarjouksen? Ei kovin reilua kun en ole montaa kuukautta asiakkaana ollut ja muutenkin entinen tarjous vielä voimassa. Miksi en voi aloittaa adsl -liittymääni hintaan 20e/kk?

Ja korostan vielä ettei ole ideana irtisanoa nykyistä ja ottaa uutta tarjousta. Pitäisin mielelläni valokuidun mutta ei vaan onnistu.

3 kommenttia

Hei Lumiukko_

vastaanotimme muuttoilmoituksesi eilen. Sinulle annettiin tarjous, jonka olit hyväksynyt ja siirto laitettiin eteenpäin. Jos haluat keskustella sopimuksesta vielä, otathan yhteyttä mahdollisimman pian Asiakaspalveluumme puh. 0200 -17000.
Kiitos, otin yhteyttä ja homma selvis.

Aika sekavaa touhua siellä jos osa ei tiedä että halvin on 19,90e/kk (kasimeganen adsl) vaan myy sitä 29,90e/kk hintaan.

Kiitoksia hyvästä palvelusta kuka lie siellä olikaan langan toisessa päässä. 🙂
Hienoa että homma selvisi ja sait mieluisamman tarjouksen 🙂

Vastaa