Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
marsa79_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vanhan asiakkaan jatkotarjouksessa kahdenlaista hintatietoa

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Minulla on Kodin netti 10Mbit/s ja ma. sopimus päättymässä lokakuulla. Nyt tuli postitse jatkotarjous, jossa sanotaan, että jatkosopimuksen saisi hintaan 19,90 e/kk (24 kk sopimus), sopimushinta siis sama koko kauden - oikeastaan ihan kiinnostava tarjous, koska hinta jopa aavistuksen edullisempi kuin nykyinen soppari. Mutta: kun menen katsomaan tarjousta nettisivuilta (osoitteesta laajakaista.sonera.fi/tilaus), siellä tarjous yhtäkkiä onkin muuttunut siten, että eka vuosi olisi tuohon em. hintaan ja toinen sopimusvuosi 29,90 e/kk.

Eli, yritetäänkö tässä nyt huijata ottamaan tuo jatkotarjous esim. tekstiviestillä tuon pelkän postissa tulleen tarjouskirjeen perusteella, mutta lopulta kävisi kuitenkin niin, että vuoden päästä alkaisi sitten yhtäkkiä laskutus hintaan 29,90 e/kk?? Tästä muuttuvasta hinnasta ei ole mitään mainintaa tarjouskirjeessä. Onneksi menin katsomaan tätä tarkemmin annetusta nettiosoitteesta ennen tilausta.

Nyt meni todellakin harkintaan laajakaistaliittymän vaihto jollekin toiselle firmalle.
2 vastausta
Merja_J_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 1499 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei marsa79!

Kyseessä on erikoistarjous jota ei netin kautta tilattessa saa. Kannattaa siis ehdottomasti tarttua tuohon tekstiviestillä vahvistettavaan tarjoukseen jolloin saat edullisen jatkosopimuksen. Hinta on siis tuo joka tarjouskirjeessä mainitaankin, koko sopimuskauden!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
marsa79_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei,

Ok. On kuitenkin aika hämäävää, jos tarjouskirjeessä lukee, että voit tilata tarjouksen mukaisen sopimuksen joko tekstiviestillä, soittamalla tai netissä annetussa osoitteessa, ja sitten nettitarjous onkin erilainen, kalliimpi.

Tekstarilla en uskalla lähteä tilaamaan suoraan, koska haluan olla varma, että sopimus tulee voimaan omistamassani asunnossa, mutta ei siinä asunnossa, jossa itse asun nyt. Näytti nimittäin siltä, että tarjouskirjeeseenkin oli valmiiksi kirjattu nykyinen osoitteeni ja sama osoite oli valmiina myös netissä olevassa tilauslomakkeessa, ja haluan olla varma siitä, että sopimus tulee voimaan oikeassa osoitteessa eli siinä toisessa.

Soittamalla meinasin asiaa alkaa tarkistamaan, mutta myyntipalveluunne näkyy olevan noin puolen tunnin jono. Voi olla edelleen, että jää tarjous vastaanottamatta, koska tarjouksen vastaanottaminen on tehty vähän hankalaksi ja sekavaksikin.
Tämän osion uusimmat keskustelut