Yhteys epävakaa/pätkii

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Ongelmaa on nyt jatkunut kuukausia. Välillä yhteys toimii toivotulla tavalla, mutta välillä taas katkeaa kokonaan, ja joudun boottimaan konettani / boxiani jatkuvasti. Yhteys myöskin hidastelee jatkuvasti, estäen esimerkiksi streamien katsomisen 720p laadulla, johon 10 megan kuidun pitäisi riittää oikein hyvin. Olen soittanut asiakaspalveluunne, jutellen puoli tuntia automaatille, enkä saa ketään ihmistä kiinni. Olen myös käynyt sonera-liikkeessä valittamassa asiasta, mutta sielläkin vain hymyiltiin ja sanottiin että tee vikailmoitus. Liikkeestä ei myöskään annettu minulle uutta modeemia kokeiltavaksi, jotta voisin tietää onko vika siinä. Ja jos teen vikailmoituksen, ja vika on modeemissa, se maksaa minulle satasen... Eli käytännössä minun pitäisi ostaa uusi modeemi vain kokeillakseni onko siinä vikaa, mikä maksaa minulle saman verran kun tuo turha korjaajakäynti.. mitä ******?!?!

Haluaisin vain että yhteys toimisi luvatulla tavalla, ja palveluksi saisin muutakin kun vain nyökkäilyä ja "voi voi kun ei toimi"

3 kommenttia

Hei Duges,

Ikävä kuulla että yhteydessä on esiintynyt ongelmaa. Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme tarkistaa liittymäsi tilannetta. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Modeemin testaaminen on toki suotavaa jos se vain onnistuu. Olisiko esim. jollakin kaverilla modeemia lainata? Tai voisitko käydä testaamassa modeemia jossakin toisessa yhteydessä?
Lisätty. On hieman ironista, että myytte laajakaistaa sloganilla "hyvästi pätkivä netti", enkä ole kuullut keneltäkään mitään positiivista Sonerasta 😛
Hei Duges,

Tarkistimme liittymäsi tilaa ja yhteyden arvojen puolesta yhteys näyttäisi toimivan hyvin.

Käytätkö yhteyttä langattomasti vai onko kone yhdistetty kaapelilla modeemiin?
Jos käytät langattomasti, niin kokeile yhteyttä vielä kaapelilla.

Jos ongelmat kuitenkin jatkuvat, niin suosittelen olemaan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Vastaa