Ylimääräisiä laskuja

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei! Irtisanoin nettiliittymäni keväällä muuttaessani toiseen asuntoon, jossa vuokraan kuuluu Soneran netti. Asiakaspalvelussa minulle kerrottiin, että irtisanomisen jälkeen minulle tulee vielä loppulasku. Loppulasku tuli, ja sisälsi summia, joita en ymmärtänyt. Pitkän selkkauksen jälkeen asiakaspalvelusta todettiin, etteivät he tiedä mitä ylimääräiset summat ovat ja totesivat, ettei minun niitä tule maksaa. Maksoin viimeisten kuukausien kuukausimaksut normaalisti. Kaiken piti olla tällä selvä. Maanantaina sain kuitenkin huhtikuun kuukausimaksun laskun, joka siis koski edellistä liittymääni. Päätin, etten ala jonottamaan taas asiakaspalveluun vaan jätän nettisivuilla soittopyynnön, sillä edelliskerralla laskuasioita selvitellessä meni rutkasti aikaa eikä asiakaspalvelunumeronne ole mikään halpa. Soittopyyntö oli ke 2.7. Odottelin puhelin kourassa josko joku minulle soittaisi ja saisimme epäselvät laskut pois päiviltä. Odotan edelleen - neljä tuntia myöhemmin - tuota puhelua. Päätin, että laitan viestiä asiasta omilta sivuiltani. Palvelu ilmoitti, ettei viestiohjelma ole käytössä.

Minulla alkaa olla tunne, että olen joutunut piilokameraan. Sonera lähettää minulle ylimääräisiä laskuja, joista kukaan ei ymmärrä mitään ja kun yritän hoitaa asioita, asiakaspalvelunne on täysin mielivaltaista.

Toivoisin, että tämän viestin myötä minuun otetaan yhteyttä ja saan asiat hoidettua loppuun asti.

5 kommenttia

Hei kiisan !

Kuulostaapa nyt tosi erikoiselta. Aivan ei ole mennyt asiat niinkuin pitää... Mutta selvitetäänpä tämä nyt kerralla kuntoon tätä kautta! Lisääthän tänne asetuksiin asiakasnumerosi, jonka löydät laskulta. Pääsemme sitten sen avulla kurkkaamaan liiittymätiedot ja laskut.
Lisäsin asiakasnumeroni. Ottanette yhteyttä, kun asia selviää?
Kiitos! Asiaan löytyi nyt ratkaisu.

Vanhan osoitteesi maksullinen netti on ollut voimassa huhtikuun loppuun, sen takia sinua on laskutettu liittymästä 30.4. asti. Kuitenkin, tuota viimeistä laskua ei olisi enää pitänyt lähettää sinulle, sillä olit maksanut meille jo toukokuun alussa sen summan mikä kattaa maalis- ja huhtikuun kk-maksut.

Korjasin asian, sinun ei tarvitse maksaa uudelleen huhtikuun kk-maksua (eli heinäkuussa erääntyvää viimeistä laskua).
Kiitos asian hoidosta. Toivon mukaan mitään laskuja ei nyt sitten enää postilaatikkoon ropise.
Hei kiisan!

Kiitos, kaikki on nyt kunnossa eikä laskuja ole enää tulossa. Aurinkoista kesän jatkoa!

Vastaa