irtisanominen

  • 11 December 2014
  • 8 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Hei,

irtisanoin nettitikun omien sivujen lomakkeella 5.1., mutta mitään kuittausta ei ole kuulunut ja kuitenkin jo yli kuukausi mennyt. Onkohan homma hoidettu? Ainakin omat sivut oli poistuneet tai sitten en vaan muuten päässyt enää kirjautumaan.

8 kommenttia

Hei demie! Tarkistaisitko tuon asiakasnumeron että se on oikein, näin pystyn tarkistamaan tuon liittymäsi tilanteen.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Oho, yksi nro oli jäänyt pois, mutta nyt pitäisi olla ok.
Liittymä on irtisanottu lähettämäsi viestin perusteella, kun määräaikainen sopimus on päättynyt. Tulet saamaan irtisanomisesta vielä irtisanomisvahvistuksen postitse kotiin.
Niin, siis tuo määräaikainen sopimus päättyi tuolloin 5.1.
Aika kauan menee vahvistuksessa...
Hei demie: Liittymäsopimuksesi on irtisanottu asiakaspalvelussamme 03.02.2012, ja siitä lähtevän vahvistuksen postitusaika on noin muutama arkipäivä. Määräaikaisuuden päättyminen ei itsessään irtisano liittymäsopimusta, vaan tulee asiasta olla yhteydessä asiakaspalveluumme mikäli liittymäsopimusta ei halua jatkaa.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Määräaikaisuuden päättyminen ei itsessään irtisano liittymäsopimusta, vaan tulee asiasta olla yhteydessä asiakaspalveluumme mikäli liittymäsopimusta ei halua jatkaa.


Eli, asiakaspalveluun ei ole yhteydessä, jos irtisanoo nettilomakkeella ja odottaa luvattua kuittausta?
Ei kaikilla ole aikaa tai varaa soitella sinnepäin...

Mutta ok, jos se on nyt kuitenkin hoidettu.
hei!

minä irtisanon netti tikkusta
Hei asifanvari:/b] Voit irtisanoa nettitikkusi joko soittamalla Asiakaspalveluumme tai varaamalla ajan Ajanvarauskalenteristamme niin me soitamme sinulle.

Vastaa