kysymys laajakaistan tuplalaskutuksesta

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Terve,

Ihmettelen tilannetta, että iäkkäät vanhempani ovat ymmärtämättään maksaneet laskua kahden eri operaattorin laajakaistaliittymästä. He eivät ole ymmärtäneet irtisanoa aiempaa laajakaistaliittymää ennen kuin ovat tehneet uuden sopimuksen.
Heillä ei enää pitkään aikaan ole ollut edes puhelinliittymää käytössä ja asunnossa ei ole aiemmin ollut kytkettynä kuin yksi pari puhelinta varten.

Onko toista liittymää edes ollut mahdollista käyttää?
Eikö tuollaisesta pitäisi saada jonkinlainen hyvitys, jos on laskutettu palvelusta, jota ei ole edes ollut tarjolla?

Terveisin,
Timo

1 kommentti

Hei! Onpa ikävä tilanne. Tosiaan toinen laajakaista pitäisi irtisanoa, jos toisen ottaa tilalle. Tämä ei harmi kyllä tapahdu automaattisesti, ellei tietysti ole kyseessä operaattorinvaihtotilaus, joka toki onnistuu useimpien operaattoreiden kesken. Kahta liittymää ei ole mahdollista käyttää samassa taloudessa yhtäaikaa, ellei ne tule eri reittejä, esimerkkinä ADSL ja Kaapeli. Mahdollisissa hyvitysasioissa kannattaa aina olla yhteydessä operaattorin Asiakaspalveluun, sillä hyvitykset katsotaan aina tapauskohtaisesti.

Vastaa