maksuehdotus

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Hei,

Sain tässä kuussa kaksi normaalia laskua kahdelle liittymälle, joita on maksanut:
1. Viite: 11 34731 93334, määrä 9,90 euroa.
2. Viite: 11 34731 93321, määrä 11,19 euroa
Tähän asti kaikki ok.

Sitten sain postitse yhden HETI maksuehdotuksen, jota olen maksanut, vaikka emme tiedä mistä se muistutus oli, koska sitä ennen ei tullut samasta summasta mitään laskuja....
Tämä oli: Lasku: 11342317728, asiakas numero: 3000222744, viite 113423177287, määrä 13,79 euroa


Sitten kun ylhällä oleva muistutus HETI lasku on maksettu, tuli toinen samalainen, sama summa eri laskunumero.
Tämä laskumuistutus on:
Lasku: 11342317727, asiakas numero: 3000222744, viite 113423177274, määrä on sama, 13,79 euroa


Onko tämä toiselle liittymälle tai onko tämä sama lasku jota on jo maksettu (11342317728)? Ja mistä johtuu että tulee muistutukset, mutta alkuperäsisiä laskuja ei tullut?

Kiitos

Terv, Krisztina Staengler

5 kommenttia

Hei Staengler!

Vilkaisin laskuarkistoasi ja sielä tosiaan on lasku 11342317727 summalla 13,79€ avoinna.

Alkuperäinen lasku on lähetetty sinun mainitsemaasi yhteyssähköpostiin sähköpostilaskulla.

Kannattaa käydä tsekkaamassa lasku Omien Sivujen laskuarkiston kautta niin näet tarkemman erittelyn ja maksutiedot siitä.
Hei,
tämä:
" tosiaan on lasku 11342317727 summalla 13,79€ avoinna" ei oikein vastaa kysymykseeni.

Koska samalla summalla on maksettu jo yksi lasku: 11342317728, asiakas numero: 3000222744, viite 113423177287, määrä 13,79 euroa.

Miksi samalle määrälle on tullut kaksi laskua?
onko tämä toiselle käyttöliittymälle?

kyllä saatin 2 laskua marraskuussa. ja ne on maskettu pois, ne oli eri summalla.

kiitos.
terv, krisztina staengler
Hei Staengler!

Pahoitteluni lyhyestä vastauksestani, kyseessä on kaksi eri laskua jotka tulevat eri koonneista, eli niissä on eri liittymät.

Molemmille liittymille on kytketty samat palvelut ja kulutuksen mukaisia veloituksia ei ole, niin kuukausittaiset kulut ovat yhtäsuuruiset.

Toivottavasti tämä vastasi kysymyksiisi.
OK Kiitos.
Voisitteko vaihtaa email osoitteen (krisztina.staengler@kone.com) tai lähettää laskuja tulevaisuudessa e-laskuna nordeaan. Minulla on sama sonera account jo e-lasku laskuttajana.
Kiitos
Terv, Krisztina Staengler
Hei Staengler! Saat matkapuhelinlaskut jatkossa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. E-laskun saat tilattua suoraan Verkkopankistasi.

Vastaa