maksukanavat ei näy.

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Eli perjantaista lähtien mtv3 total kanavat eivät ole näkyneet ollenkaan.laitteet resetoitu asian mukaisesti.
ja jo pidemmän aikaa mtv3 leffa,sarja,ja komedia ei ole näkynyt ollenkaan,lukuun ottamatta yhtä viikonloppua marraskuussa 2013 jolloin ne näkyi??

5 kommenttia

Hei toyrati,

Olitkin jo laittanut vikailmoituksen asiasta ja tänään meiltä oltiin sinua yritetty jo tavoitellakkin. KaapeliTV-korttisi kanavat on tänään valtuutettu uudestaan joten tarkistatko näkyykö kanavat nyt? Jos ongelma jatkuu niin tuon laittamasi vikailmoituksen puolesta ollaan varmasti vielä yhteydessä.
olitte tosiaan soitellu,puhelin jäi kotiin,ja itse olin menoilla.
nyt näkyy kanavat,paitsi showtime,discovery,animal planet,national geography,4 prime ei näy.
hei.
kanavat eivät edelleenkään näy,siis nuo edellä mainitut,vaikka olette toiseen kertaan valtuuttaneet kortin.
sieltä soneralta soiteltiinkin ja kerrottiin että jonkin aikaa saattaa mennä ,ennen kuin näkyvät,mutta ei vaan näy?
Hei toyrati,

Sinulla on tällähetkellä kanavapaketteina vain MTV3-Total kanavapaketti johon nuo mainitsemasi kanavat ei kuulu. Sinulla on joskus ollut Sonera MIX-M kanavapaketti mihin nuo kyseiset kanavat ovat voineet olla valittuna mutta se on loppunut jo huhtikuussa 2013?

Mikäli haluat nuo showtime,discovery,animal planet,national geography,4 prime näkyville, suosittelisin tilamaan tuon Sonera MIX-M kanavapaketin uudestaan johon valitset kyseiset kanavat!
hei.
tämä sitten selvä,mutta edellä mainitut kanavat kyllä on minulla näkyny 7.3.2014 asti,siksi luulinkin että ne tuli mtv3 total paketin mukana.
mennään siis näillä mitä nyt on.

Vastaa