Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
marjukka88_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

ohjelmakirjasto ja tallenteet ei taas vaihteeks näy....

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Ilmoittaa viaksi virhekoodi: 611


Ja siis boxi on sammutettu ja piuhat on otettu pois ja laitettu takas, ja modeemi on sammutettu yms....
36 vastausta
Harry_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Sama ongelma täällä. Muksu meni nukkumaan ja tarkoitus oli katsoa emännän kanssa HBO:lta tuore True Blood, mutta ilmoittaa virhekoodi 613. btw. maksan kanavasta normaalin paketin lisäksi.
Antti-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2542 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei kaikki

Sonera Viihteessä oli eilen 3.7.2013 yleistä ongelmaa. Ongelma alkoi klo 16:30 ja ongelma korjattiin n. klo 22:30 illalla. Tänä aikana ohjelmakirjastot ja tallennukset ei toimineet ja osalla käyttäjistä ei myöskään TV-live kuva toiminut ollenkaan. Pahoittelemme tästä häiriöstä aiheutunutta haittaa.

Jos ongelmasi jatkuvat edelleen tai tilalle on tullut muita ongelmia niin ottakaa yhteyttä vikapalveluun. Tutkitaan asiaa sitten lisää!
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Antti- kirjoitti:
Ongelma alkoi klo 16:30 ja ongelma korjattiin n. klo 22:30 illalla.

Tämä ei kyllä ihan pidä paikkansa. Yritin about 22:45 vielä käynnistellä yhtä tallennetta joka oli automaattisesti poistumassa minuutin kahden päästä ja ei toiminut homma silloin. 23:00 aloin katsomaan livekanavalta leffaa ja about ensimmäisen puolen tunnin sisään kokeilin pari kertaa käynnistää tallenteita, ei toiminut vielä silloinkaan. Seuraavan kerran kokeilin ~00:45 ja silloin toimi. Eli taas jäi 1 tallenne lisää katsomatta. Ei kyllä voi luottaa tähän palveluun näköjään.
rotu_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Juu, ei kyllä toimi tallennus tai ohjelmakirjastot edelleenkään. Ei toi hyvitys paljon lämmitä ku mikään ei toimi.

No toimiihan noi näköjään, ku boottas boxin. Haukuin näköjään turhaan 🙂
Pinkku26_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 52 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mulla ei toimi edelleenkään. help
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Pinkku26,

Varmistathan että olet kytkenyt Motorola digiboxin suoraan kaapelilla Thomsonin keltaiseen porttiin.

Ota digiboxista aluksi virtajohto irti. Paina Thomsonin reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. power valo jää palamaan oranssina. Käynnistä Thomson tämän jälkeen vielä uudelleen ja odota että nettiyhteys muodostuu jälleen. Kytke sitten Motorola digiboxin virtajohto takaisin paikoilleen.

Jos tämä ei vielä auttanut niin kokeile vielä digiboxin resetointia.

Ongelman jatkuessa, ole vikapalveluummme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
ENQVOL-3_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 16 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Nyt ei toi taas mikään. Ei vuokraamo, tallenteet eikä ohjelmakirjastot. Kun yrittää laittaa päälle niin tiimalasi tulee ja muuta ei tapahdukkaan. Minuutin tai kahden päästä tulee litania virhekoodeja. Koettakaas nyt saada nää kuntoon. Joka toinen päivä tökkii jollainlailla.
savonkale_
Kommentaattori
  • 0 custom-general.kudos
  • 38 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Kaikki taas lomilla Surinalla? Vuorokausi tuli juuri toimimattomuutta täyteen, yrittäkääs nyt heräillä!
Kaikki muut palvelut alhaalla paitsi ilmaiskanavat KotiTV:n puolella. Hyvin te vedätte!
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei ENQVOL-3 ja Savonkale,

Savonkale: Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi niin voimme tarkistaa tilannetta. Asiakasnumeron lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

ENQVOL-3: Varmistathan että olet kytkenyt digiboxin Thomsonin keltaiseen ethrenet porttiin. Kokeile myös resetoida Thomson ja Motorola digiboxi.

Thomson resetointi ohje.
Motorola resetointi ohje.

Mikäli ongelma kuitenkin jatkuu, niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Seasalt_
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 11 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mikäs nyt on kun ei taas tallenteet avaudu ( yhteysvirhe 525) eikä ohjelmakirjaston sisällöt aukea
( virhekoodi 613)?? on buutattu ja johdot on paikoillaan niinkuin kuuluukin.