sim kortti

  • 11 December 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Uuden miniläppärin nettiyhteydessä oli jotain vikaa,tultiin siihen tulokseen,että vika on sim kortissa.Lupasivat lähettää uuden kortin joka olisi mulla jo seuraavana päivänä.Vika löytyikin ihan muualta, mut sit ilmeni taas,että 3G-verkko puuttuu!Taas etsittiin vikaa monen asiantuntijan voimalla!!Ei tullut uusi kortti seuraavana päivänä mutta "vanha" sim oli suljettu,vaikka se olisikin toiminut!Oon nyt viikonlopun toisten sim-korttien varassa jos haluan päästä nettiin????Olikohan virkailija liian nopea toimija?

1 kommentti

Mikäli ongelma ei ole vielä ratkennut, kannattaa sinun ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen Vikapalveluun, puh. 0206 90101 (mpm/pvm)

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa