sim kortti
Uuden miniläppärin nettiyhteydessä oli jotain vikaa,tultiin siihen tulokseen,että vika on sim kortissa.Lupasivat lähettää uuden kortin joka olisi mulla jo seuraavana päivänä.Vika löytyikin ihan muualta, mut sit ilmeni taas,että 3G-verkko puuttuu!Taas etsittiin vikaa monen asiantuntijan voimalla!!Ei tullut uusi kortti seuraavana päivänä mutta "vanha" sim oli suljettu,vaikka se olisikin toiminut!Oon nyt viikonlopun toisten sim-korttien varassa jos haluan päästä nettiin????Olikohan virkailija liian nopea toimija?
A
Mikäli ongelma ei ole vielä ratkennut, kannattaa sinun ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen Vikapalveluun, puh. 0206 90101 (mpm/pvm)
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.