Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
0452630180_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

sim kortti

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Uuden miniläppärin nettiyhteydessä oli jotain vikaa,tultiin siihen tulokseen,että vika on sim kortissa.Lupasivat lähettää uuden kortin joka olisi mulla jo seuraavana päivänä.Vika löytyikin ihan muualta, mut sit ilmeni taas,että 3G-verkko puuttuu!Taas etsittiin vikaa monen asiantuntijan voimalla!!Ei tullut uusi kortti seuraavana päivänä mutta "vanha" sim oli suljettu,vaikka se olisikin toiminut!Oon nyt viikonlopun toisten sim-korttien varassa jos haluan päästä nettiin????Olikohan virkailija liian nopea toimija?
1 vastaus
Sonera-asiantuntija_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 5687 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Mikäli ongelma ei ole vielä ratkennut, kannattaa sinun ottaa yhteyttä Soneran matkapuhelinpuolen Vikapalveluun, puh. 0206 90101 (mpm/pvm)

T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidän myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera
Tämän osion uusimmat keskustelut