sonera mobiili viihde

  • 11 December 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moi,

Minulla on sonera viihde kotona ja nyt tilasin tämän sonera viihde mobiili viihde jutun. Minulla on tilattuna MTV total sport, joudunko tilaamaan uudestaan saman kanavapaketin tähän mobiiliinkin, jos haluan nähdä urheilukanavat mobiililaitteilla ?

Markku

5 kommenttia

Hei Alapantti,

Tällä hetkellä paketin joutuu maksamaan erikseen, mutta siihen saattaa olla tulossa myöhemmin muutosta. Tulethan Facebookkiin mukaan keskustelemaan ja antamaan palautetta 🙂
Nyt näyttäisi olevan ilmainen tuo mobiilipalvelu, kuvanlaatu ei päätä huimaa mutta tervetullut uudistus ehdottomasti ! Just sopivasti kun Valioliiga ja Champions League loppui mutta syksyä ajatellen loistoveto Soneralta.
Mulla on sonera viihde voimassa. Nyt asensin sonera viihde android-sovelluksen. Puhelin xperia z ja uusin android-versio käytössä. Kysyisin miksi palvelu ei hyväksy käyttäjätunnusta/salasanaa?
Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +16
Sonera Viihde ja Sonera Viihde Netti ja Mobiilissa kaksi eri palvelua. Eli eri käyttäjätunnukset. Tilaa Sonera Viihde Netti ja Mobiilissa Omilta sivuilta (jos pystyy).
Hei matti-9!

Sovelluksella toimiva palvelu on tosiaan eri kuin tuo digiboksilla toimiva viihde.
Palvelun voi tilata omilta sivuilta kirjautumalla sisään Sonera tunnuksilla. Lisätietoa palvelusta saat Sonera viihde nettiin ja mobiiliin palvelun sivuilta.

Vastaa