spotify tarjous

  • 11 December 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei! Minulla on soneran laajakaista ja sain sähköpostin teiltä että saan spotify premiumin käyttöön ilmaiseksi kuudeksi kuukaudeksi. Tein ohjeen mukaan ja nyt näkyy soneran omilla sivuilla että minulla on käytössäni tuo spotify premium.

En ymmärrä kuinka saan nyt liitettyä tuon edun minun spotify tiliin? Ymmärsin että liittymälläni on nyt tuo etu, mutta kuinka saan sen käyttöön omaan spotify tiliini? Minulla on siis ollut ennestään spotify tunnukset jotka ovat samat kuin facebook tunnukset, en siis ymmärrä kuinka tuon liittymän edun saa "naitettua" tähän minun spotify tiliin.

4 kommenttia

Hei nibustinho!

Spotify tarjous koskee nimenomaan uutta kytkentää ja uusia tunnuksia. Jos sinulla on jo olemassaoleva palvelu, ei alennusta saa kytkettyä kyseiselle tunnukselle. Olet varmaankin nyt uutta kytkentää tehdessä ottanut käyttöösi uudet tunnukset ja maksuton Spotify on siis käytössä vain tällä uudella tunnuksella.
Ja mites tän Spotify tarjouksen voi sitten irtisanoa tarjouksen jälkeen? Netissä? Puhelimitse?
Hei hhhermanni!

Spotifyn voi irtisanoa Asiakaspalvelun kautta. Netin kautta Omilla Sivuilla ei ainakaan toistaiseksi irtisanominen onnistu.
Nyt toimii, kiitos!

Vastaa