Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
augee90_
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

tunnuksia

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Moi!
Muutin uuteen kotiin ja sain uuden liittymän. Te saitte minua ottamaan viihde paketin ja sain silloin kaikki tunnukset viestinä. Muutin kuitenkin mieltäni ja peruutin tilauksen ja otin pelkän kiinteän laajakaistan kuitenkin. Sain ison kirjekuoren mistä löytyy kaikki tiedot, mutta siellä ei ole muuta kun liittymän nro. En ole saanut mitään tunnuksia tai asiakasnro tästä kun uudesta liittymästä.

Tarvitsisin niitä kun min kone ei saa yhteys nettiin millään. Modeemi toimii viimeistään kun asentaja tuli paikalle tänään mutta koneen pitäis yhdistää manuaallisesti. Siihen tarvii käyttäjätunnuksen ja salasanan joka pitäis saada teiltä. Olen saanut varmistuksen että kaikki pitäis toimia.
1 vastaus
Marko-_
Vanhan Palstan telialainen
  • 1 custom-general.kudos
  • 4902 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Hei Augee90,

Kiinteässä nettiyhteydessä et tarvitse tunnuksia erikseen nettiin yhdistettäessä. Poikkeus on modeemin langaton verkko. Langattoman verkon nimi ja salasana löytyy modeemista itsestään.

Tarvittaessa saat apua Helpson palvelun kautta.
Asiakaspalvelu palvelee sinua osoitteessa http://www.sonera.fi/asiakastuki/. Osoitteesta löydät Useimmin kysytyt kysymykset, Keskustele ja kysy –palstan sekä Ohjeet ja vinkit. Löydät meidät myös Facebookista http://www.facebook.com/sonera sekä Twitteristä http://www.twitter.com/sonera_palvelu
Tämän osion uusimmat keskustelut